Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista 64 bits]Internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Systeem:
-Hp Pavillion
-Quad 4
-Vista 64bits

enkele dagen voor de feestdagen heb ik Internet Explorer geupdate naar versie 8. Sindsdien krijg ik geen internetpagina meer te zien, zowel via Internet Explorer 8 niet, als met Firefox. Wel kan ik met MSN en Skype online gaan en krijg ik een geldig IP adres toegewezen.(ipconfig)
Ik heb internet van Ziggo en maak een thuisnetwerk via een Linksys router. Dit werkt allemaal, aangezien ik zowel via de LAN kabel als door mijn draadloze netwerk met andere computers wel gewoon internetpaginas kan bekijken. Bij deze computers heb ik weliswaar geen update van internet explorer gedaan. Het probleem zit hem dus echt in de vernieuwde instelling van Internet Explorer 8 versie 64 bits op die HP Pavillion..

Wat heb ik al gedaan?
-Op werkende LAN kabel aangesloen ipv wireless
-Internet explorer 8 verwijderd en geherinstalleert
-IP, DNS en DHCP staan allemaal op automatisch toekennen.(IPv4 nagekeken)
-Release en renew all gedaan via command prompt
-Ipconfig krijgt ook alles goed toegewezen
-Firewalls meerde malen uitgezet, ook geen succes
-Restore punt gekozen van voor de installatie, ook geen succes.

Ik krijg dus elke keer :Cannot display page" bij Inet Exploror, na Netwerk Diagnose krijg ik een 403.6 foutmelding....blijkt dus Forbidden Page, IP rejected (terwijl ik dus wel een geldige IP krijg buiten Inet8..) te zijn...
Wie kan mij nog verder helpen? :P Alvast bedankt voor alle tips en het meedenken.

greetz Victor

ps topictitel was nog niet volledig.. Internet Explorer 8 64bits update geeft geen connectie, terwijl geldig IP

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2010 00:21 . Reden: Topictitel change ]