Beste Tweakers,
Ik heb sinds een tijdje een probleempje met mijn computer, hij crasht vaak als ik games aan het spelen ben.
Nouja, of je het crashen kunt noemen, de hele computer freeze'st eigenlijk, hij doet niks meer. Ctrl Alt Del werkt niet, alt-tab werkt niet. En af en toe komt er ook een soort brom uit m'n boxen. Eerst dacht ik al aan de harde schijf, maar, deze krijg geen error's in HDTune. Drivers zijn ook in orde, heb ik al nagekeken, dus dat zit wel goed. Maar ik kom er niet meer uit.
Alvast bedankt,
Pc Specs nog even op een rijtje:
- CPU: AMD Athlon X2 6000+ 3,1 gHz
- Moederbord MSI K9N Neo V3
- Geheugen Corsair XMS2 Xtreme Performance - geheugen - 4 GB ( 2 x 2 GB ) DDR2
- Videokaart EVGA 9800GTX+
- Voeding: Be quit Straight Power 600W
- HDD: Samsung Spinpoint 640GB
verder zitten er nog een paar harde schijven is qua opslag, maar deze kunnen toch geen problemen veroorzaken?
btw, als dit topic verkeerd staat, zeg het even,:)
edit: even de pc specs aangepast, wist ze niet precies, dus had het topic alvast gemaakt zodat ik het dan kon opzoeken;)
Ik heb sinds een tijdje een probleempje met mijn computer, hij crasht vaak als ik games aan het spelen ben.
Nouja, of je het crashen kunt noemen, de hele computer freeze'st eigenlijk, hij doet niks meer. Ctrl Alt Del werkt niet, alt-tab werkt niet. En af en toe komt er ook een soort brom uit m'n boxen. Eerst dacht ik al aan de harde schijf, maar, deze krijg geen error's in HDTune. Drivers zijn ook in orde, heb ik al nagekeken, dus dat zit wel goed. Maar ik kom er niet meer uit.
Alvast bedankt,
Pc Specs nog even op een rijtje:
- CPU: AMD Athlon X2 6000+ 3,1 gHz
- Moederbord MSI K9N Neo V3
- Geheugen Corsair XMS2 Xtreme Performance - geheugen - 4 GB ( 2 x 2 GB ) DDR2
- Videokaart EVGA 9800GTX+
- Voeding: Be quit Straight Power 600W
- HDD: Samsung Spinpoint 640GB
verder zitten er nog een paar harde schijven is qua opslag, maar deze kunnen toch geen problemen veroorzaken?
btw, als dit topic verkeerd staat, zeg het even,:)
edit: even de pc specs aangepast, wist ze niet precies, dus had het topic alvast gemaakt zodat ik het dan kon opzoeken;)
[ Voor 11% gewijzigd door Marschmellow op 03-01-2010 21:07 ]