Angeloonie schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:42:
Titan Quest. Sacred 2 is veels te groot met veels te veel onzinnige content. Titan Quest is meer Diablo/Diablo 2 achtig.
Torchlight is een heel erg simpele hack & slash, redelijk kort en niet echt diepgaand.
Wat zegt u? Sacred 2 veel te groot met veel onzinnige content?
Ben ik absoluut niet met je eens. De items die je vindt is niks op aan te merken. Er bestaan ook legendary items en die vind je niet zomaar 1-2-3. Misschien dat de instrumenten van blind guardian die je kunt krijgen wat uit de toon valt, maar verder voor de rest valt het wel mee.
Veel te groot valt ook wel mee. Ik denk dat de TES serie groter is qua omvang. Bovendien moet het ook weer niet te klein worden. Beetje verkennen is juist leuk.
En sacred 2 mag dan wat anders zijn geworden dan zijn voorganger en niet zo meer op diablo lijken, toch zijn er wel wat overeenkomsten. Het moet ook niet allemaal op elkaar gaan lijken.
Zoals er al gezegd wordt; smaken verschillen. In mijn ogen zou ik voor Sacred 2 gaan, als je net als ik niks met mythologie hebt.
Sacred 2 is een leuk spel met veel mogelijkheden, vele quests en vijanden, mounts, verschillende landschappen en je kan kiezen tussen goed of kwaad en nog meer.
Overigens zijn beide spellen wel goed. Je kunt ze ook beide aanschaffen.
En tijd kun je maken. Het mooie van singleplayer spellen is dat je ten alle tijden kunt stoppen.
[
Voor 12% gewijzigd door
In Search of Sunrise op 04-01-2010 18:08
]