sacred2 of titan quest??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52038

Topicstarter
heb dus beide games liggen en wil een leuke hack en slash game spelen. van beide het eerste uurtje gespeeld. beide zijn ze best leuk, maar er zit heel veel gameplay in. kan iemand mij helpen met het maken van een keuze? zoek iets simpels om te spelen. dat zijn ze beide denk wel. echter zoek ik ook iets dat leuk blijft. en in alle reviews enz die ik heb gelezen komt dat niet echt goed naar voren.
maakt me niet uit dat de ene game nieuwer is dan de anders. pc kan ze beide ook op full spelen dus daar hoeft ook geen rekening mee gehouden te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-05 09:21

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Je hebt ze toch al allebei? Waarom speel je ze dan gewoon niet allebei?

(Al was mijn eerste antwoord 'Torchlight' ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
haha dat was ik nog effe vergeten te zeggen. wil er graag 1 goed spelen. heb niet al te veel tijd vandaar een goede hack en slash :D./ tortchlight ook bekeken,maar hoor van iedereen dat dat na een paar uur gaat vervelen :D

edit: toch torchlight maar effe downloaden. nu 3,99 op steam. daar kan ik me geen bult aan vallen :D

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 52038 op 03-01-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Anoniem: 52038 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:38:
Tortchlight ook bekeken,maar hoor van iedereen dat dat na een paar uur gaat vervelen :D
maak daar maar 20, 30 uur van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Titan Quest. Sacred 2 is veels te groot met veels te veel onzinnige content. Titan Quest is meer Diablo/Diablo 2 achtig.

Torchlight is een heel erg simpele hack & slash, redelijk kort en niet echt diepgaand.

[ Voor 27% gewijzigd door Angeloonie op 03-01-2010 20:49 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
torchlight is op 90% dus ben benieuw. zo effe uurtje spelen. jullie hebben me overtuigd dat dat de beste voor mij is :D

hij is binnen!!!!

nu nog een char beginnen. iemand tips??? :D:D

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 52038 op 03-01-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05 19:27
TL > S2 > TQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 20:05
Ben ik weer totaal met je oneens :/
Zo zie je maar dat smaken kunnen verschillen.
Heb me een uur of 5 kunnen vermaken met torchlight en toen was het echt over.
Zegt genoeg dat ie nu al voor 3.99 te krijgen is.
Voel me nu wel een beetje genept.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

Zelfde hier, Torchlight gaf in het begin kreten in mijn hoofd als "superleuk" en "hier ben ik nog wel even zoet mee". Al met al 2 avonden (uurtje of 6) redelijk intensief gespeeld, en raak het nu al niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Tja smaken verschillen maar ik vind TQ hier de winnaar, erg groot en sfeervol en je bent er dagen mee zoet zeker als je meerdere chars maakt. TL is wel heel leuk vond ik maar werd wel gauw saai moet ik zeggen en zelfs ik, iemand die van itemshunten houd, kon me er op een gegeven moment niet meer toe zetten.
Al wil ik eigenlijk nog wel een keer mijn Summoner afmaken :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Angeloonie schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:42:
Titan Quest. Sacred 2 is veels te groot met veels te veel onzinnige content. Titan Quest is meer Diablo/Diablo 2 achtig.

Torchlight is een heel erg simpele hack & slash, redelijk kort en niet echt diepgaand.
Wat zegt u? Sacred 2 veel te groot met veel onzinnige content?
Ben ik absoluut niet met je eens. De items die je vindt is niks op aan te merken. Er bestaan ook legendary items en die vind je niet zomaar 1-2-3. Misschien dat de instrumenten van blind guardian die je kunt krijgen wat uit de toon valt, maar verder voor de rest valt het wel mee.
Veel te groot valt ook wel mee. Ik denk dat de TES serie groter is qua omvang. Bovendien moet het ook weer niet te klein worden. Beetje verkennen is juist leuk.
En sacred 2 mag dan wat anders zijn geworden dan zijn voorganger en niet zo meer op diablo lijken, toch zijn er wel wat overeenkomsten. Het moet ook niet allemaal op elkaar gaan lijken.

Zoals er al gezegd wordt; smaken verschillen. In mijn ogen zou ik voor Sacred 2 gaan, als je net als ik niks met mythologie hebt.
Sacred 2 is een leuk spel met veel mogelijkheden, vele quests en vijanden, mounts, verschillende landschappen en je kan kiezen tussen goed of kwaad en nog meer.
Overigens zijn beide spellen wel goed. Je kunt ze ook beide aanschaffen.
En tijd kun je maken. Het mooie van singleplayer spellen is dat je ten alle tijden kunt stoppen.

[ Voor 12% gewijzigd door In Search of Sunrise op 04-01-2010 18:08 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heb torchlight geprobeerd, maar na 2 uur spelen begint het al beetje eentonig te worden. is toch een beetje niet mijn ding. zit dus echt te twijfelen tussen sacred 2 en titan quest. tijd maken kan wel, maar wil af en toe mijn zoontje ook nog zien :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 20:05
Verbaasd me niks dat je TL nu al vind vervelen :p
Zo jammer, het had echt wat kunnen worden.

Van Sacred en TQ zou ik zeker voor TQ gaan.

Met uitbreiding voor 10euro te krijgen op steam.
Maar zonder uitbreiding voor slechts 5euro ook zeker goed te spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door Sinned123 op 04-01-2010 20:28 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaislekker
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-04 23:30

pizzaislekker

1 pizza maakt nog geen zomer

Titan Quest gewoon gelijk met uitbreiding halen! Ik heb het ook weer opgepakt en ben nu halverwege Epic (level 50 conqueror). In de uitbreiding worden een paar tekortkomingen van het origineel opgelost. En uiteraard een act erbij :)

Het kost geen kont, je stopt er makkelijk 50+ uren in en het ziet er nog steeds erg goed uit :) En net wat leuker dan Sacred 2. Zelf moet ik eerst Sacred 1 nog uitspelen :P Uiteindelijk moet je ze trouwens gewoon allemaal spelen :)

edit: Inmiddels bijna weer 100+ uur in TQ gestopt :P En ben het nog lang niet zat ;) ..moet..loot..*kuch*..vinden..

[ Voor 11% gewijzigd door pizzaislekker op 18-01-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Sacred 2 vond ik anders maar een enorm matige game hoor. Ridicule side-missions die uitblinken in eentonigheid en het 'been there, done that' gevoel (zoek verloofde x, zoek zus y, zoek teddybeer...).

Imho de grootste teleurstelling van de laatste jaren. Misschien had ik er teveel van verwacht, of ben ik te verwend door andere en betere RPG's in een thema die me meer aanspreken (Mythologie / Fantasy / Medieval).

TQ dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Anoniem: 255271 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 19:47:
Sacred 2 vond ik anders maar een enorm matige game hoor. Ridicule side-missions die uitblinken in eentonigheid en het 'been there, done that' gevoel (zoek verloofde x, zoek zus y, zoek teddybeer...).

Imho de grootste teleurstelling van de laatste jaren. Misschien had ik er teveel van verwacht, of ben ik te verwend door andere en betere RPG's in een thema die me meer aanspreken (Mythologie / Fantasy / Medieval).

TQ dus :P
Kan zijn omdat het type spel je misschien niet aanspreekt en je meer gevoel hebt bij mythologie. Sacred 2 is totaal anders uiteraard en heeft niets met middeleeuwen of mythologie te maken. Nou ja, middeleeuwen misschien een beetje als je de kastelen in Artamark bekijkt. Voor de rest is het veel fantasie en een open wereld. Dat eentonigheid valt wel mee. Er zijn verschillende sidequests. Het is niet allemaal zoek dit of zoek dat. Neem nu bijvoorbeeld de blind guardian quest of dat van de hunting highwaymen. Daarnaast heb je ook character specifieke quests (aangeduid in de kleur van de character waarmee je speelt. bijvoorbeeld groen voor dryad) en uiteraard de mainquest. Dan heb ik het nog niet gehad over de verschillende bosses en andere dingen die je tegenkomt.
Maar goed, ieder zijn ding. Sacred 2 is dus niet jouw ding. Ik vind het wel een geslaagd spel.

Ik vraag me overigens af of de TS ondertussen er al uit is.
We kunnen hier wel leuk gaan discussiëren over sacred 2 en titan quest, maar het is nog niet duidelijk wat de TS nu eigenlijk wil.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
beetje late reactie, maar de topicstarter is eruit. ben met titan quest begonnen. heb ook kort sacred gedaan maar de setting was toch echt minder dan bij titan quest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186078

In Search of Sunrise schreef op maandag 04 januari 2010 @ 18:02:
[...]

Wat zegt u? Sacred 2 veel te groot met veel onzinnige content?
Ben ik absoluut niet met je eens. De items die je vindt is niks op aan te merken. Er bestaan ook legendary items en die vind je niet zomaar 1-2-3. Misschien dat de instrumenten van blind guardian die je kunt krijgen wat uit de toon valt, maar verder voor de rest valt het wel mee.
Veel te groot valt ook wel mee. Ik denk dat de TES serie groter is qua omvang. Bovendien moet het ook weer niet te klein worden. Beetje verkennen is juist leuk.
En sacred 2 mag dan wat anders zijn geworden dan zijn voorganger en niet zo meer op diablo lijken, toch zijn er wel wat overeenkomsten. Het moet ook niet allemaal op elkaar gaan lijken.

Zoals er al gezegd wordt; smaken verschillen. In mijn ogen zou ik voor Sacred 2 gaan, als je net als ik niks met mythologie hebt.
Sacred 2 is een leuk spel met veel mogelijkheden, vele quests en vijanden, mounts, verschillende landschappen en je kan kiezen tussen goed of kwaad en nog meer.
Overigens zijn beide spellen wel goed. Je kunt ze ook beide aanschaffen.
En tijd kun je maken. Het mooie van singleplayer spellen is dat je ten alle tijden kunt stoppen.
Om spel uit te spelen heb je MINIMAAL 100 uur nodig, en je gaat jezelf na een paar uur al dodelijk vervelen door restarts omdat spel zo ontzettend moeilijk en langdradig is. Geen aanrader mits je net zo fanatiek kan zijn als een gemmidelde JRpger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

hack & slash?

www.mortalonline.com
Pagina: 1