2012 Formulier Invullen A.U.B

Pagina: 1
Acties:
  • 444 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrendonR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-02 15:10
Beste Tweakers,

Ik wil jullie vragen om een formulier voor mijn wiskunde opdracht in te vullen.
Voor deze opdracht had ik minimaal 100 mensen nodig waarvan ik er maar 53 van heb.
Nu ik heel wat dingen had geprobeerd om aan die 100 mensen te komen en dit mij echter niet was gelukt.
Was mijn enige optie uiteindelijk Tweakers een veel bezochte site.
Aangezien mensen een topic beginnen als gelukkig nieuwjaar dacht ik dat deze ook wel mocht.
Want 2012 is toch een nogal redelijke onderwerp om over te praten.
Zie link voor de formulier:

http://2012heteind.websitemaker.nl/2012/4154437

Het is slechts 1 minuut van uw tijd...
Alvast bedankt ;)
Mocht er iets niet goed zijn of als de mods het niet goed keuren dan hoor ik het wel O-)

Even ter aanvulling die er eigenlijk bij moest staan..

Mijn opdracht was om mensen over een bepaald onderwerp te ondervragen wat ze er van vonden.
Het is volledig anoniem zoals je kan zien er hoeft niks zoals persoonlijke gegeven van ingevuld te worden.
Wat ik met de gegevens zal doen is wat diagrammen, turftabellen maken.
Vervolgens lever ik de opdracht in en zal de website worden verwijderd.

[ Voor 19% gewijzigd door BrendonR op 03-01-2010 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je Het algemeen beleid doorleest, dan kom je het volgende tegen:

[q]Spam en werving

Oftewel: Het ongewenst reclame maken voor:
[...]
• Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.

Wat heeft je opdracht eigenlijk met wiskunde te maken :? En lees ook voor de gein eens: Balen: '2012' is pas over twee eeuwen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door BtM909 op 03-01-2010 19:54 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrendonR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-02 15:10
BtM909 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:51:

[...]

Wat heeft je opdracht eigenlijk met wiskunde te maken :? En lees ook voor de gein eens: Balen: '2012' is pas over twee eeuwen ;)
Mijn opdracht was om mensen over een bepaald onderwerp te ondervragen wat ze er van vonden.
Het is volledig anoniem zoals je kan zien er hoeft niks van ingevuld te worden.
Wat ik met de gegevens zal doen is wat diagrammen, turftabel maken.
Vervolgens lever ik de opdracht in en zal de website worden verwijderd.

Hopelijk was ik hier voldoende duidelijk in.

Nu nog een vraag aan de mods...

Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.

Moet ik ergens een forum weer openen om toestemming te vragen? Of moet ik van uw antwoord van uit gaan dat u het goedkeurt... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

Equator

Crew Council

#whisky #barista

BtM909 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:51:

[...]

Zoals BtM al meldt: Je dient eerst een verzoek in te dienen bij een Moderator of Admin van de hoofdgroep waarin je de enquête wilt plaatsen.

Denk even na over waar jij vindt dat de enquête thuishoort, en vraag dan aan de correcte persoon eerst toestemming. Bij het vragen om toestemming is het handig om de link naar je enquête mee te sturen. Voor het vragen van toestemming hoef je geen apart topic te maken, een e-mail of een DM naar de bereffende persoon kan ook. Alle moderators / admins hebben een e-mail adres gelijk aan <nincname> @tweakers.net

Dit topic gaat dicht, omdat er ten eerste omdat Lieve Adjes een subforum is waarin verzoekjes / vragen richting de admins gesteld kunnen worden. Ten tweede omdat er geen toestemming is gevraagd :)

[ Voor 9% gewijzigd door Equator op 03-01-2010 21:06 ]

Dit topic is gesloten.