Niet op voorraad.
Ik denk dat dat wazige juist de bedoeling is.
Dat landschap is een beetje Project IGI-achtig. Niet gek!
Ziet er zeer veelbelovend uit.
Dat landschap is een beetje Project IGI-achtig. Niet gek!
Ziet er zeer veelbelovend uit.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Hebben ze ook aangekondigt dat landschappen gaan overlopen in bestaande maps, zodat je vrij grote maps kan krijgen waar je dus echt in kan rondlopen, ik vind dat trouwens echt kicken in IGI, alleen was het ook cooler geweest als het ook echt functioneel was geweest dus met her en der een bevoorradings bunker ofzo.
Ik heb in de pczone gelezen dat de unreal2 techdemo fake was en gewoon de UT-engine was met support voor uitgestrekte landschappen, zodat men kon zien waar de unreal2engine toe in staat is :?
Echte screenshots/filmpjes zijn (nog) niet uitgegeven
klopt, ik heb het ook gelezen. Het was gewoon een promo filmpje, zonder ingame graphics. Ik heb een tijd geleden nog het tegendeel beweert, maar daar zal ik niet over uitwijden...Op dinsdag 06 maart 2001 17:47 schreef ubermaestro het volgende:
Ik heb in de pczone gelezen dat de unreal2 techdemo fake was en gewoon de UT-engine was met support voor uitgestrekte landschappen, zodat men kon zien waar de unreal2engine toe in staat is :?Echte screenshots/filmpjes zijn (nog) niet uitgegeven
Edit : Foutje bedankt