Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Mijn muis, een Logitech G5, is terwijl ik gewoon bezig met op de PC ineens er mee opgehouden. In eerste instantie dacht ik aan een vastloper, maar toen ik merkte dat dit niet geval was, bleek het de muis te zijn die het niet meer deed.

Het is niet de eerste keer dat dit is voorgekomen. Toen was het probleem opgelost toen ik Vista een restart opdracht gegeven had, maar dat mocht dit keer helaas niet baten. Ik heb ook andere USB poorten geprobeerd om de muis weer werkend te krijgen, maar dat heeft ook niks uitgehaald. Ik heb de kabel ook gelijk even nagekeken, maar dat ziet er ook nog prima uit naar mijn idee. De muis ligt nu al 1,5/2 jaar op mijn bureau en de kabelpositie is sindsdien ook niet veranderd. Kabel zit netjes met een tie-wrap vast aan mijn bureau waardoor er niks mee kan gebeuren. Toch maar even alles losgemaakt en de muis ook op mijn laptop (winXP) getest, maar ook daar doet ie niks meer.

Ik ben zelf bang dat mijn muis het dus niet meer gaat doen. Hij ligt er nu bij zonder dat er ook maar 1 LED'je brand en dat terwijl de muis wel gewoon is aangesloten. Overigens draai ik zonder de SetPoint software, maar dat zou, volgens mij, voor dit probleem niet hoeven uitmaken of dat is geïnstalleerd is of niet.

Iemand nog wat ideeën om mijn muis weer leven te geven? Kaas werkt ook al niet :(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh