wat is goed spul voor rond de 900 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views

• sddu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-12-2020
Hallo,

ik ben niet echt een audio fanaat maar ik heb laatst een nieuwe Philips LED TV aangeschaft en nu wil ik er ook graag een fatsoenlijk audio apparaat bij hebben.

Ik gebruik die eigenlijk alleen maar om het geluid van de TV te "vervangen" ik luister namelijk niet erg veel muziek maar kijk wel graag films.

ik zit naar de Bose 321 te kijken maar daar heb je te weinig voor te veel geld voor vindt ik zelf.

iemand een tip ??

thanks Dave

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-02 18:24
http://goedspul.blogspot.com/

Modbreak:Doe eens lezen...

[ Voor 55% gewijzigd door FeaR op 03-01-2010 18:39 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:16

FeaR

In GoT we trust

Beste Sddu,

Als eerste: hallo en welkom op GoT :W

Ten tweede wil ik je wijzen op De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Daar staat namelijk dat GoT geen "vraag en krijg antwoord" forum is, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. En over dat eigen onderzoek valt weer meer te lezen binnen het AUD beleid. Zie daar ook het kopje over de "wat moet ik kopen topics", daar valt namelijk te lezen dat we bijvoorbeeld iets van een short-list verwachten.

Het probleem nu is dat je nu alleen een budget op geeft en niets van verdere wensen of wat je wilt. Wil je bijvoorbeeld een 2.0, 2.1, 5.1 of wellicht een 9.2 set? Door het zo open te laten krijg je dan straks een "merk X met Y speakers" posts, waardoor je alsnog niet verder komt door de te vele mogelijkheden.

Ik zou dus beginnen met een keuze te maken met wat voor set-up je precies wilt. Dan op internet kijken naar welke sets of combinaties er mogelijk zijn en vanaf daar verder. En let wel: ga nooit zo maar op specificatie of meningen van anderen af. Met audio is dit helemaal een grote no-go aangezien speakers, receivers (en volgens sommigen ook kabels) allemaal een ander klankbeeld hebben. Plus dat je met een dergelijk budget helemaal keuzegenoeg hebt en de combinaties letterlijk eindeloos zijn. Dus zoals reeds gezegd moet je gewoon zelf gaan luisteren en een keuze maken.

Oftewel, op deze manier kunnen we je niet helpen. Mocht je iets verder zijn in het proces en nog twijfelen kan je altijd nog een topic openen.

succes met je keuze! :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.