Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Bart Giesen
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22-10-2018
Ik heb een vraag...

Thuis heb ik staan;
-1x Synology 207+ NAS, met 2x WD Caviar 1TB, 10/100/1000
-1x WRT320N Router van Linksys 10/100/1000
-1x EG005W Linksys switch, 10/100/1000
-Bekabeling is allemaal max. 1000

Wat wil ik graag;

Ik heb thuis een home cinema set van Harman Karon, maar die heeft enkel DVD (Blueray was simpelweg té duur van HK).Ik wil graag film's (DVD / Blueray) / muziek / afbeeldingen) kunnen bekijken op mijn televisie. Ik wil goede kwaliteit (scherp en strak) beeld.

Wat ik niet wil;
-een groot lomp apparaat in de woonkamer
-een apparaat wat traag is (haperig beeld)

Concreet; wat moet ik tussen de NAS en de TV plaatsen. Het moet dus echt goed beeld geven op DVD / Blueray. Niet haperen, veel qua formaat aankunnen, en niet al te lomp zijn. Ideaal gezien iets wat ik niet eerst vanalles moet uitpakken voordat ik het kan afspelen, maar die hopsa, meteen kan afspelen.

Hoeft niet perse een harddisk in (liever niet). Ik ben al een week aan het zoeken, maar ik vind het niet en snap het niet allemaal :). Ik ben benieuwd wat jullie aanraden. Kosten tot max. 400e vind ik genoeg.

• DeX
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01-04 19:42
pricewatch: Popcorn Hour C-200 :?

Doet alles wat je wil, en er zijn genoeg tweakers over te spreken.

DeX wijzigde deze reactie 03-01-2010 18:16 (15%)

• Vanx
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 00:33
Of de WD TV live: pricewatch: Western Digital WD TV Live Media Player

Bij de popcorn hour moet je er zelf nog de bluray drive instoppen. WD TV is kleiner en heeft geen ondersteuning voor HDD/bluray lezer.

• Bart Giesen
Die WD TV Live heeft toch geen netwerkaansluiting...?

• VaioVip
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 14-05 20:24
Ja zeker wel.

Verbinding (Ethernet) Ethernet 100Mbps

• Caeruleus
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:39
Volgens mij kunnen we ongeveer alle recente mediaspelers met een netwerkaansluiting noemen. Check de verschillende topics. O.a. de Xtreamer en Asus Oplay zijn goede spelers voor +/- 100 euro.

no animals were harmed during the production of this message

• Bart Giesen
Maar als mijn gehele netwerk 1000 is, is het natuurlijk jammer om een 100 aan te sluiten :)...

• TrekDude101
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 08-03 10:49
quote:
Bart Giesen schreef op zondag 03 januari 2010 @ 20:49:
Maar als mijn gehele netwerk 1000 is, is het natuurlijk jammer om een 100 aan te sluiten :)...
Ondanks het feit dat je niks aan een gigabit aansluiting hebt op een mediaspeler (en zeker zonder harde schijf). ;)

• Ed_L
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22:25

Ed_L

Edmin

Ik Henk 'm!

Titelfix
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True