Ik heb een vraag...
Thuis heb ik staan;
-1x Synology 207+ NAS, met 2x WD Caviar 1TB, 10/100/1000
-1x WRT320N Router van Linksys 10/100/1000
-1x EG005W Linksys switch, 10/100/1000
-Bekabeling is allemaal max. 1000
Wat wil ik graag;
Ik heb thuis een home cinema set van Harman Karon, maar die heeft enkel DVD (Blueray was simpelweg té duur van HK).Ik wil graag film's (DVD / Blueray) / muziek / afbeeldingen) kunnen bekijken op mijn televisie. Ik wil goede kwaliteit (scherp en strak) beeld.
Wat ik niet wil;
-een groot lomp apparaat in de woonkamer
-een apparaat wat traag is (haperig beeld)
Concreet; wat moet ik tussen de NAS en de TV plaatsen. Het moet dus echt goed beeld geven op DVD / Blueray. Niet haperen, veel qua formaat aankunnen, en niet al te lomp zijn. Ideaal gezien iets wat ik niet eerst vanalles moet uitpakken voordat ik het kan afspelen, maar die hopsa, meteen kan afspelen.
Hoeft niet perse een harddisk in (liever niet). Ik ben al een week aan het zoeken, maar ik vind het niet en snap het niet allemaal
. Ik ben benieuwd wat jullie aanraden. Kosten tot max. 400e vind ik genoeg.
Thuis heb ik staan;
-1x Synology 207+ NAS, met 2x WD Caviar 1TB, 10/100/1000
-1x WRT320N Router van Linksys 10/100/1000
-1x EG005W Linksys switch, 10/100/1000
-Bekabeling is allemaal max. 1000
Wat wil ik graag;
Ik heb thuis een home cinema set van Harman Karon, maar die heeft enkel DVD (Blueray was simpelweg té duur van HK).Ik wil graag film's (DVD / Blueray) / muziek / afbeeldingen) kunnen bekijken op mijn televisie. Ik wil goede kwaliteit (scherp en strak) beeld.
Wat ik niet wil;
-een groot lomp apparaat in de woonkamer
-een apparaat wat traag is (haperig beeld)
Concreet; wat moet ik tussen de NAS en de TV plaatsen. Het moet dus echt goed beeld geven op DVD / Blueray. Niet haperen, veel qua formaat aankunnen, en niet al te lomp zijn. Ideaal gezien iets wat ik niet eerst vanalles moet uitpakken voordat ik het kan afspelen, maar die hopsa, meteen kan afspelen.
Hoeft niet perse een harddisk in (liever niet). Ik ben al een week aan het zoeken, maar ik vind het niet en snap het niet allemaal