Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

explorer.exe + firewall

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

• redarrow7216
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-08 22:31
Beste Tweakers,

Ik heb onlangs een nieuwe firewall geinstalleerd en hij kwam met de melding dat explorer verbinding wilde maken met het web. Waarom zou explorer dit willen doen? waar heeft hij dat voor nodig? Explorer is toch alleen mijn taakbalk e.d.?

alvast bedankt!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Kan van alles zijn, en zelfs compleet onschuldige meuk of een valse melding, maar zonder concrete informatie valt daar niks nuttigs over te zeggen.

Een firewall die zonder logging of verdere details te geven zoiets roept kan ik niet zo veel mee overigens en zou ik terstond afschrijven als daadwerkelijk nuttige tool.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Wanneer je op GoT een topic plaats verwachten we dat je zelf al vele zaken hebt geprobeerd. En ook aangeeft wat je hebt gedaan. Daarnaast is het van belang dat je zoveel mogelijk relevante informatie geeft. Jouw topic voldoet hier niet aan, daarom zet ik hem ook op slot.

Mocht je weer een topic willen openen dan verzoek ik je de aanwijzingen van de volgende twee links goed op te volgen: Het algemeen beleid en BV Beleid

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.