Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

F.E.A.R. 1 wordt sloom na een tijdje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb laatst F.E.A.R. 1 gekocht. Nu wil ik hem spelen en dat gaat prima, tot dat hij na 5 a 10 minuten traag wordt.

Mijn pc zou hem makkelijk aan moeten kunnen want hij rund ook gewoon Windows 7.

Videokaart: GS 8400
RAM : 2GB

Zelfs als ik hem op het minimum zet (wat oerlelijk is) wordt die nog traag na 5 a 10 minuten.

Ik heb mijn C schijf al opgeschoont, en ik heb hem gedfragmenteerd.

Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Kan je controleren of er geen hoop stof in de koeler van je videokaart zit?
Het kan zo zijn dat het na een tijdje (5 á 10 min ;)) té warm wordt en sloom begint te worden.

Blijft het beeld wel goed?

Daarnaast zou ik sowieso even de laatste drivers van Nvidia.com downloaden, na het installeren even je PC opnieuw opstarten.

Verwijderd

mischien een patch?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Je kan checken of jou systeem aan de eisen voldoet op:
http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/

Officieel ondersteunt Fear trouwens geen Windows 7, misschien compatibility modus gebruiken. Heb je alle Fear patches wel al geïnstalleerd?

Daarnaast kan je met Fanspeed je GPU temperatuur controleren.

Het kan ook helpen om je virusscanner en index-services tijdelijk te disablen als je aan het spelen ben.
I had the same problem. I'm running Windows Vista 64-bit. I fixed it by disabling Human Systems or something in my Device Manager. Google for FEAR Frame Rate Problems Windows 7 or FEAR Frame Rate Problems Windows Vista and it should be helpful to you. :)

[ Voor 24% gewijzigd door djexplo op 03-01-2010 11:09 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Het beeld blijft wel goed hij wordt alleen traag. Soms start hij ook traag, maar meestal niet. Meestal is hij in het begin snel maar wordt na een paar minuten traag.
Ik heb mijn pc ff open gehaald en er zat inderdaad stof in. Dat heb ik dus verwijderd, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

Ik heb alle patches al geinstalleerd. Ik heb ook even op de website gekeken die djexplo mij gaf en mij pc kan hem met gemak recommend aan. De index-services en virusscenner heb ik ook uitgedaan tijdens het spelen maar dit mag ook niet baten.

Verwijderd

Mja, makkelijk draaien? Wat is dat? Als ik een vlot systeem heb (<6mnd oud) en ik draai Photoshop op de achtergrond, muziekje, internetten, downloaden en sluit niet alles af terwijl ik ga gamen schiet het ook niet op.

Hoeveel services starten automatisch op bij het aanzetten van je PC? Zitten hier onnodige zaken tussen, zoals MSN, Adobe Reader.. enz.

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-11 13:54

Zuurstok

Passionately curious

ik heb hetzelfde met een e8400 + 4770 + 4GB ;)
Ook op xp en vista geeft ie problemen, ik dacht zelf aan patches, maar je kan geen NL patches downloaden en andere landen werken niet.

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Verwijderd

Topicstarter
Tried this? Taken from Sierra forums:

"go to start > control panel > hardware and sound > device manager > Human Interface Devices

now at the point, there should be some misc. HID that should be disabled. for me, i right click on every HID and went to properties. clicked on the driver tab and clicked driver details. if you get a box saying" no driver files are required or have been loaded for this device" disable that HID. This small fix fixed my framerate drop and hopefully it will work for you."

Dat was de oplossing voor mij, bedankt djexplo voor het voorzetje:).
Pagina: 1