Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat] Forumfilter tracker

Pagina: 1
Acties:

• - J.W. -
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:47
Je hebt een forumfilter voor de actieve topics op het forum. In de forum tracker op de fp laat hij echter alles gewoon zien.
Ik zou zeggen dat het forumfilter ook toegepast hoort te worden op de forum tracker op de fp (of de gebruiker de mogelijkheid geven om dit aan te zetten).

[ Voor 5% gewijzigd door - J.W. - op 03-01-2010 02:18 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Volgens mij heeft t hiermee te maken:
crisp schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:24:
[...] Feit is dat de standaard tracker-items vanwege de frequentie waarmee die getoond moeten worden volledig en gebruikers/sessie-onafhankelijk gecached worden en dat willen we niet voor elke gebruiker apart gaan moeten cachen/samenstellen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• - J.W. -
Ok, als 't qua serverload te veel is houdt het op natuurlijk :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hey, ik quote ook maar een van de devvers in maart... Lijkt me sowieso handig om even te wachten op een reactie van een van de devvers :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

Mja, we willen wel meer gaan doen met customizable trackers, maar dat kost tijd (zeker om het ook performant te houden) en heeft atm nog geen hoge prio...

Intentionally left blank

• - J.W. -
Ok, het huidige forumfilter is niet performant genoeg om ook voor de fp te gebruiken dus?
Pagina: 1