Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe een serie branden op DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 610 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb via een andere site Lost gedwonload, maar nu weet ik niet hoe ik hem moet branden.
Hoe brand ik die????

Ik heb hem gedownload en krijg als ik alles uitpak alle Video-ts.Vob bestanden bij elkaar en IFO en .......VTS.01.0.Bup... maar als ik het wil branden met Nero is het bestand te groot.

Ik heb bijvoorbeeld:

VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.IFO
VIDEO_TS.VOB
VTS_01_0.BUP
VTS_01_0.IFO
VTS_01_0.VOB
VTS_01_1.VOB
VTS_01_2.VOB
VTS_02_0.BUP
Etc etc etc.... tot en met VTS_13_1.VOB

Hoe moet ik dit nu doen?
Ik heb nog nooit eerder een serie gebrand, alleen films.

Ik beschik over Nero Burning Rom.

Hoor graag van iemand.

Alvast bedankt!

Mvg,
Roos

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:24

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Een dual layer DVD gebruiken? Daar past meer op.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

je Video_TS in de <root> van je schijf neerzetten en in Nero kiezen dat je een video dvd wilt branden.
Afhankelijk van de grootte van je VIDEO_TS map moet je een single of Dual Layer schijfje gebruiken om alles er op kwijt te kunnen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 19:09

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Eerst door Nero Recode halen, die kan het kleiner maken zodat het op een normale dvd past.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wiethoofd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 01:59:
je Video_TS in de <root> van je schijf neerzetten en in Nero kiezen dat je een video dvd wilt branden.
Nero doet dat normaliter toch juist andersom? Eerst kiezen wat voor soort DVD je wilt branden en dan pas files toevoegen :)

IIG zeer waarschijnlijk een Dual Layer DVD aanschaffen of dmv DVDShrink je DVD files verkleinen naar een Single Layer DVD formaat :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Zoals Lost eruit ziet:

1 dvd is 4 afleveringen met een bijbehorende Menu.

Dus dat moet ik dan op een Dual Dvd zetten.....?
Alleen hoe zie ik welke bestanden ik moet pakken en branden?

Verwijderd

Al die VIDEO_TS en VTS bestanden gooi je in een mapje VIDEO_TS. Deze map gaat in de root van de DVD, en ook een lege map AUDIO_TS. Dit brand je dan.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Het idiote is dat series als Xvid *tig keer op een SL-DVD passen, maar wanneer je er een 'officiële' Video DVD van wilt maken, je het net redt met 3 of 4 afleveringen op een DVD... de maximale duur van de videobestanden schrijft dat op één of andere manier voor lijkt het wel. 120 min. max of zo, maar ik heb volgens mij meerdere DVD's ruim meer dan 2x die capaciteit op DL...?

(ik spreek vanuit ervaringen met iDVD, Toast, Nero)

[ Voor 18% gewijzigd door Ramzzz op 05-01-2010 16:00 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-11 11:01
Ramzzz schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:58:
de maximale duur van de videobestanden schrijft dat op één of andere manier voor lijkt het wel.

(ik spreek vanuit ervaringen met iDVD, Toast, Nero)
Is gewoon een andere vorm van compressie hè... Er is geen minimale/maximale duur van video_ts bestanden.

Nickname does not reflect reality

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04:51
De meest eenvoudige tip in deze situatie lijkt me het gebruik van Dvd-Shrink. (gratis)

Programma starten, dvd bestanden laten "shinken" naar exact dvd formaat en branden maar. :)

Mijn YouTube Channel

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Alle bovenstaande antwoorden kunnen kloppen maar het downloaden van auteursrechtelijk materiaal ondersteunen we niet dus dit topic gaat toch echt dicht

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.