Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen

Ik ben op het moment erg op zoek naar een nieuwe tv, ik heb me volledig op de typenummers van Samsung en Philips gestort en ben ook van plan een van die twee merken aan te schaffen komende tijd. Ik zit enkel nog met enkele vragen en een daarvan is deze:

Wat is het verschil tussen LE32B650, LE32B651, LE32B652 en LE32B653?

Als ik dit via de Samsung website vergelijk kom ik telkens op dezelfde specificaties, toch zijn er websites waar deze nummers tot wel 100€ (op dezelfde website) van elkaar schelen...
Waar zit het verschil dan?

Alvast bedankt!!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02 11:11

Dido

heforshe

Zoals je in [LCD TV] Samsung LCD + LED TV`s (alle series) Deel 14 kunt vinden is het puur een kwestue van wat uiterlijke verschillen voor dezelfde TV´s. Zorgt ervoor dat verschillende ketens een laagste-prijsgarantie kunnen hanteren omdat het "verschillende" TV's zijn.

Wat betekent mijn avatar?

Verwijderd

verschil zit in de kleur...

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:54

FeaR

In GoT we trust

Dido schreef op zondag 03 januari 2010 @ 00:08:
Zoals je in [LCD TV] Samsung LCD + LED TV`s (alle series) Deel 14 kunt vinden is het puur een kwestue van wat uiterlijke verschillen voor dezelfde TV´s. Zorgt ervoor dat verschillende ketens een laagste-prijsgarantie kunnen hanteren omdat het "verschillende" TV's zijn.
En daarom gaan we dit topic ook sluiten.

Iets meer inzet is in het vervolg wel verwacht. Ik verwijs je ook door naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid over wat we hier op GoT verwachten betreffende eigen research.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.