Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

logitech draadloze muis valt uit

Pagina: 1
Acties:

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:35
Sinds vandaag gaat mijn muis iedere keer na ongeveer 10 minuten gebruiken uit. Als ik dan de batterijen even eruit haal en er weer in doe doet hij het weer. Iemand enig idee? In de batterijen zit nog genoeg stroom want op 2 meter afstand van de ontvanger doet hij het nog.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Probeer toch maar eens andere batterijen deze zijn waarschijnlijk bijna leeg.

• Robolokotobo
Ok, ga het proberen.

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:52
:N Ik herken het, hier ook af en toe last van.
• Heb je toevallig oplaadbare batterijen? Het voltage van die batterijen is anders en niet altijd even geschikt.
• Gebruik de bijna lege batterijen voor bijvoorbeeld een wekker. Dan doe je er makkelijk nog een half jaar mee. (mits het een doodgewoon simpel wekkertje is).

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Robolokotobo
Het waren inderdaad de batterijen. Ik heb ze omgeruild met twee van een afstanbediening en die doet nu helemaal niks. Bedankt bobsquad. Vorige keer dat de batterijen leeg waren werd het bereik steeds kleiner maar dat was nu niet het geval.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:33

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ik ben blij voor je dat het is opgelost, maar dit geeft precies aan waarom ik van mening ben dat een muis een staart hoort te hebben.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

heb ik sinds eergisteren ook last van, misschien door het koude weer :X

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Pagina: 1