Toon posts:

DF2 vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Delta Force 2 heeft geen 3d acceleratie mogelijkheden, dat weet ik al een tijdje.

Maar dan dit: Sommigen hier spelen DF2 op een resolutie van 800x600, zonder schokken (?!) met een PII350, 64 MB, Voodoo2 8 MB.

Ik met m'n PIII733, 64 MB, Riva TNT2 32 MB heb met 640x480 wel schokken.

Hoe kan dit? Ik las ergens iets over frame rate of zo. Is dit iets?!

Kan ik uberhaupt iets doen om het hele DF2 gebeuren sneller te laten lopen?

Tnx!

PS: Gameplay DF2 rulez, Graphics ':r'
PPS: DF Land Warrior is ook super!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Als ik me niet vergis kun je DF2 wel in 'hardware mode' spelen, wat dus inhoudt dat hij gebruik maakt van je videokaart. En als ik me nog een keer niet vergis, is dit alleen nuttig voor 3DFX.

Dus het ligt aan zijn (weliswaar brakke) videokaart dat het vloeiend gaat bij hem, denk ik.

Misschien heeft hij trouwens de Turbo-optie (met knop H geloof ik) niet aan, en jij wel?)

Van frame-rate opties heb ik nooit iets gehoord.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Jaja, er staat Hardware ja, maar dat geldt alleen voor bijv. gebouwen e.d. Wil je meer info: gathering.tweakers.net/search.php
Zoeken op Delta Force 2 zegt genoeg.

Maar dat is verder m'n vraag niet. Wat bedoel je verder eigenlijk allemaal? Volgens mij heeft het niet veel met m'n probleem te maken, of wel?

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

Shadowtje

Shadow

ik draai df2 soepel op p333.
probeer de nocdcrack es, scheelt echt een hoop ellende...

en anders ff kijken op www.df3.net of www.delta-force2.com

dit is geen link

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Eeeh, wees blij dat ik een poging doe je te helpen, predatorx, niet een beetje de wise guy uit gaan hangen.

Er zit in DF en DF2 een turbo optie. Wat het precies doet weet ik niet, volgens mij kun je hiermee detail verhogen en verlagen. Ingame is het volgens mij met H. Druk daar eens op en kijk wat er gebeurt. Bij mij merk je het verschil pas echt goed als ik inzoom met scope, het gaat een stuk soepeler dan.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, oke, excuses. Het was niet m'n bedoeling om zo uit de hoek te komen.

Ik zal even op zoek gaan naar die nocdcrack. Misschien dat dat wel iets is ja.

Tnx!

PS: Voor 't geval dat ik er niet uit kom, zou iemand een URL kunnen neerzetten waar ik dat kan downloaden?

Verwijderd

zouden we wel willen maar dat mag niet van de adjes hier.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, da's dan ook weer zo.

Maar ik heb 'em gelukkig al gevonden. Ik weet op dit moment niet welke versie ik heb van DF2, dus heb ik er maar een zooi gedownload.

Anyways, hopen dat het dan beter draait. :)

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:11

Shadowtje

Shadow

start df2, druk dan Alt+Tab, dan zie je in de taakbalk et versie nummer (Delta Force 2 v1.06.15 is d8 ik de nieuwste).

als ie niet zosnel opstart zie je ook ff die blauwe balk met et versienr.

dit is geen link

Pagina: 1