Hallo,
Voor mijn pas aan geschafte htc ben ik op zoek naar een programma dat op een makkelijke manier mijn uren registratie kan bij houden.
Ik heb nu in mijn werk bus een uitgeprint sheet liggen waarop ik een aantal zaken invul, wekelijks typ ik dat over in de laptop en mail het naar de betreffende afdeling.
Ik wil dit op de mobile gaan doen, maar dan het liefst via een handig programma'tje dat een excel of andere soort van sheet kan exporteren.
Ik heb me al helemaal wezenloos gezocht op het internet:
http://handheld.softpedia.com/
Daar heb ik zo mogelijk al alle programmaatjes zitten door spitten maar niets gevonden dat kan wat ik zou willen.
Wat moet het registreren:
Datum
- klant naam
- postcode of adres
- omschrijving werkzaamheden
- start reis tijd
- start werktijd
- einde werk tijd
- einde reis tijd
- kilometerstand start
- kilometerstand einde.
Ik kan hiervoor natuurlijk gewoon een exel template aanmaken en dit onderweg in gaan zitten vullen op het priegel schermpje..
Maar mijn voorkeur gaat uit naar een programma waarbij het dus via een handigere interface per dag in gevult kan worden, en dan wekelijks geëxporteerd kan worden.
Bestaat dit..??
Kan iemand me in de juiste richting wijzen..??
Kan het niet
ook goed dan stop ik met zoeken, of ik ga een programmeur zoeken..
Voor mijn pas aan geschafte htc ben ik op zoek naar een programma dat op een makkelijke manier mijn uren registratie kan bij houden.
Ik heb nu in mijn werk bus een uitgeprint sheet liggen waarop ik een aantal zaken invul, wekelijks typ ik dat over in de laptop en mail het naar de betreffende afdeling.
Ik wil dit op de mobile gaan doen, maar dan het liefst via een handig programma'tje dat een excel of andere soort van sheet kan exporteren.
Ik heb me al helemaal wezenloos gezocht op het internet:
http://handheld.softpedia.com/
Daar heb ik zo mogelijk al alle programmaatjes zitten door spitten maar niets gevonden dat kan wat ik zou willen.
Wat moet het registreren:
Datum
- klant naam
- postcode of adres
- omschrijving werkzaamheden
- start reis tijd
- start werktijd
- einde werk tijd
- einde reis tijd
- kilometerstand start
- kilometerstand einde.
Ik kan hiervoor natuurlijk gewoon een exel template aanmaken en dit onderweg in gaan zitten vullen op het priegel schermpje..
Maar mijn voorkeur gaat uit naar een programma waarbij het dus via een handigere interface per dag in gevult kan worden, en dan wekelijks geëxporteerd kan worden.
Bestaat dit..??
Kan iemand me in de juiste richting wijzen..??
Kan het niet
ook goed dan stop ik met zoeken, of ik ga een programmeur zoeken..
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.