Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een i780 Samsung. Ik heb activesync 4.5 en ik kan gewoon verbinding maken met mijn telefoon. Ik zou graag via mijn laptop mijn sms'jes willen typen en versturen. Ik heb de volgende plug-in gevonden:

http://www.microsoft.com/...f2be63508b&displaylang=en

maar ik krijg niet voor elkaar dat ik zo via outlook 2007 een sms kan versturen. Ergens moet gekozen worden via welke telefoon dat moet, maar dat schermpje blijft blanco.

Is er iemand die het wel lukt via de add-in te sms'en?

De vraag is natuurlijk hoe ik dat ook voor elkaar kan krijgen?

Verwijderd

google even met sms officer dit programma gebruik ik al langere tijd.. werkt perfect

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

LeHeraut, als je bij KPN zit, kan je overwegen om KPN SMS Mail te gaan gebruiken.

Tevens staat er op de pagina die jij gaf over de add in het volgende, kopje belangrijke notities:
The Microsoft Outlook SMS Add-in does not support non-PDU standard GSM phones. Check with your manufacturer for details about PDU.
Heb je daarom al wel gecontroleerd of jouw telefoon voldoet aan die PDU standaard? Mij zegt het zo 1 2 3 niets.

[ Voor 58% gewijzigd door CH4OS op 03-01-2010 14:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
GJtje schreef op zondag 03 januari 2010 @ 14:23:
LeHeraut, als je bij KPN zit, kan je overwegen om KPN SMS Mail te gaan gebruiken.

Tevens staat er op de pagina die jij gaf over de add in het volgende, kopje belangrijke notities:

[...]
Heb je daarom al wel gecontroleerd of jouw telefoon voldoet aan die PDU standaard? Mij zegt het zo 1 2 3 niets.
Hartelijk dank voor jullie reacties! Ik heb inmiddels begrepen dat de meeste van die diensten via outlook direct worden verzonden aan een operator en die stuurt het dan weer naar de ontvanger. Dat was eigenlijk niet wat ik zocht. Ik zoek eigenlijk gewoon naar een applicatie die het mogelijk maakt je pc aan je gsm te koppelen (usb/bluetooth) en zo via je pc kan smsen via mijn gsm. Dan blijft alles bij mijn provider en gaat het van mijn gewone bundel af.