Gateway laptop toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50
Ik heb een Gateway laptop (Gateway C142XL) waarbij nu de letter V los is geraakt. Op de een of andere manier is het veertje kapot gegaan. Nou opsturen was niet echt handig en eigenlijk was het tot voor kort ook eigenlijk niet nodig omdat je hem nog kon terugklikken. Nu niet meer.
Gateway zit niet in Nederland, dus ik dacht dat ik hem wel naar een pc-boer kon brengen om dat te laten vervangen. Deze staan er echter niet op te wachten en vinden het niet de moeite waard om te repareren. Ik heb zelf lopen klooien met een ander veertje, maar krijg het niet voor elkaar.

Heeft er iemand nog een idee?

(edit, model vergeten)

[ Voor 3% gewijzigd door Dethroned op 02-01-2010 15:45 ]

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw toetsenbord ergens bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snel ff op Google gekeken en iig een PDF-manual gevonden voor het vervangen van je toetsenbord.
http://www.support.gateway.com/s/Manuals/Mobile/8509557.pdf

Misschien kan je ergens een tweedehands en/of kapotte C142XL vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wat je zou kunnen doen is op Ebay kijken.
Er zitten daar meerdere verkopers die adv merk/type/serienr van laptop een vervangende toets(enbord) kunnen opsturen incl bevestigingsmateriaal indien nodig.

Geen ervaring mee, maar wel naar gezocht toen ik op reactie van Toshiba zat te wachten voor nieuw bevestigingsmateriaal voor een shifttoets.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde