Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico_van_wijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06 10:40
Beste mensen,

Ben een tijdje bezig geweest om de instellingen van mijn iphone voor elkaar te krijgen om via vodafone mail te kunnen versturen. Ik gebruik nu de authsmtp.vodafone.nl smtp server. Op zich lijkt dat te werken. Echter als ik een mail stuur naar een iets afwijkend adres dan .nl dan komt het niet aan. Ik heb zelf een .fm en een .at domein. Deze mail komt dan niet aan.

Heeft iemand een idee of er gefilterd wordt op alleen nederlandse adressen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Wordt de mail niet verstuurd, of komen de berichten niet aan ? Al eens in de spambox van je .fm en .at domein gekeken ?
Kan me n.l. herinneren, dat er een jaartje ofzo geleden vanaf de vodafone server blijkbaar spam verstuurd werd, zodat o.a. Hotmail emails vanaf een vodafone.nl adres regelrecht naar de spambox stuurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico_van_wijk
MarlyS schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 20:45:
Wordt de mail niet verstuurd, of komen de berichten niet aan ? Al eens in de spambox van je .fm en .at domein gekeken ?
Kan me n.l. herinneren, dat er een jaartje ofzo geleden vanaf de vodafone server blijkbaar spam verstuurd werd, zodat o.a. Hotmail emails vanaf een vodafone.nl adres regelrecht naar de spambox stuurde.
Berichten komen niet aan. Maar da's een goeie, ga ik straks even checken.

Heeft iemand enig idee of ik een andere smtp server kan gebruiken? Bijvoorbeeld die van gmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico_van_wijk
Heb het hele spam filter uitgeschakelt, maar nog steeds komt er geen mail binnen die ik via de smtp server van vodafone verstuur.

Vreemd, ik heb het idee dat het bij vodafone wordt tegen gehouden.