Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert15
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-02 22:36
Halo, ik zit met het volgende probleem: ik wil in de tomtom XL van mijn pa in windows kunnen komen (om er een pda van te maken :P). Weet iemand hoe dit moet, heb al op veel combinaties ge-googled maar kon niks vinden :S. Staat er uberhaupt wel windows ce op of een of ander tomtom os? Ik heb namelijk nog nooit een tomtom gekraakt.

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert15
Niemand iets :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zoals we je gisteren nog hebben gemeld, verwachten we hier eigen inzet. Uit niets blijkt dat je iets meer hebt gedaan dan wat termen door Google te halen, we verwachten hier toch echt wat meer. Daarbij is het niet de bedoeling dat je je topic binnen 24 uur opnieuw onder de aandacht brengt, als iemand antwoord heeft dan komt het vanzelf wel.

Kortom:
• plaats in je topicstart wat je zelf verder nog hebt onderzocht en met welk resultaat
• geef aub even aan waarom je dit topic in Non-Windows Based Mobiles & PDA's hebt geopend; heb je bv gehoord dat er iets Linux-achtigs met een TomTom mogelijk is?
• niet meer kicken binnen 24 uur ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert15
Ik wist niet of er windows of linux op een tomtom staat of helemaal geen van beiden, daarom heb ik de topic hier geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
robbert15 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 10:53:
Ik wist niet of er windows of linux op een tomtom staat of helemaal geen van beiden, daarom heb ik de topic hier geplaatst.
Waarom zou TomTom er uberhaupt Windows of Linux opzetten? Volgens mij staat er gewoon een propriëtaire OS van TomTom zelf op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het OS van TomTom is Linux. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert15
Weet iemand of het dan mogelijk is om daar een user interface (behalve de tomtom software) op te krijgen?
Pagina: 1