Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hnicov
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-08-2024
Heb een slides2pc van ION gekocht om mijn dia's te kunnen digitaliseren. Met bijbehorende software Photoimpression 6.1 probeer ik dia's te scannen, maar het wordt afgebroken met de melding dat in uTwainexe een fout opgetreden is. Verder staat er nog ModName ntdll.dll.
Via ION heb ik de laaste drivers opgehaald en nogmaals geïnstalleerd, maar geen verandering. Over Twain vind ik ook niet al teveel info en weet niet waar de fout ligt.
Wie weet hoe ik 't probleem kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Eenvoudige vraag: welk besturingssysteem gebruik je?

Heb je de drivers al geüpdate of degene van de cd gebruikt. Heb je al contact opgenomen met ION (klik) en zo ja wat kwam daaruit?

[ Voor 64% gewijzigd door spone op 02-01-2010 14:15 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hnicov
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-08-2024
Ik werk met XP SP3. Eerst heb ik de driver van de CD gebruikt en daarna ook van ION de meest recente driver geïnstalleerd. ION zal ik ook een bericht sturen, maar aangezien het weekend is verwacht ik daar nu nog geen antwoord van. Zal ze wel alvast een bericht sturen over dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Ik heb even gegoogled met de paar 'termen' die je opgeeft, ik lees alleen maar ellende over de software geleverd bij het apparaat. Heel veel ontevreden klanten iig... kan ook nergens een passende oplossing vinden, behalve inmiddels al 20x het advies gelezen: ask for a refund!