CPU-gat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ben van plan om een Antec 900/902 te kopen, maar deze heeft niet een gat op het mobo-tray. Mijn specs worden de Gigabyte P55M-UD2, i5 750 en om hem koel te houden Scythe Mugen 2 rev. B. Als graka neem ik de 5850, maar die past daar wel in denk ik? Anyway, is dat gat echt nodig voor mijn koeler of is hij niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter.S
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:07

Wouter.S

e^(i*pi ) +1 = 0

Het gat is niet nodig maar wel handig als je een koeler installeert. Je hoeft dan namelijk je moederbord niet uit de kast te halen om achteraan een backplate te monteren.

Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:59
Volgens mij werkt die Scythe Mugen 2 rev. B zonder backplate, dus dan heb je dat gat niet nodig. *Correct me if I'm wrong*

Dat gat zit er alleen zodat je niet je hele moederbord eruit hoeft te halen als je een koeler met backplate wil plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:00
En anders dremel je zelf een gat ? :P

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SgtElPotato schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:30:
En anders dremel je zelf een gat ? :P
Ik ben zelf niet zo technisch aangelegt :9 maar ja als dat de enige mogelijkheid is dan kan ik dat altijd proberen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter.S
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:07

Wouter.S

e^(i*pi ) +1 = 0

Lars93 schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:29:
Volgens mij werkt die Scythe Mugen 2 rev. B zonder backplate, dus dan heb je dat gat niet nodig. *Correct me if I'm wrong*
Correction :+
Ikzelf heb de Mugen 2 en die heeft zeker wel een backplate. De rev B heeft ook een backplate maar van een iets ander model, desalniettemin wel een backplate. Ik zou me overigens niet veilig voelen met een koeler van 870 g op mijn moederbord als deze geen backplate had. Ik prefereer zelfs een backplate voor elke koeler, stomme pushpins... :X

Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:00
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:44:
[...]

Ik ben zelf niet zo technisch aangelegt :9 maar ja als dat de enige mogelijkheid is dan kan ik dat altijd proberen O-)
Achja, dat komt niet zo nauw denk ik. Althans als het niet zichtbaar is, en anders kun je het eerst aftekenen en nog mooi schuren.

Zucht...

Pagina: 1