Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Ik heb nu Digitale TV van Ziggo, erg tevreden met de beeldkwaliteit via mijn DCB-9401-ontvanger.

Ziggo heeft het Interactieve TV-pakket, maar daar zitten mij teveel haken en ogen aan. Ik wil graag een nieuwe tuner kopen en heb de keuze uit deze:

Samsung SMT-H3102: iTV-ontvanger zonder HDD, wel met On-Demand en andere diensten van iTV

Samsung DCB-H380R: HDTV-ontvanger

Die laatste zou alleen mijn huidige tuner vervangen, waardoor ik een abonnement kan nemen voor 3,95 euro per maand op HDTV en beter beeld en geluid heb. Opnemen blijft analoog volgens mij...

Die eerste geeft hetzelfde, met de mogelijkheid tot On-Demand en Uitzending Gemist. Opnemen kan via een dubbele tuner naar mijn HDD, maar neem ik dan ook digitaal op? Interactieve TV kost niets, tenzij je een extra dienst afneemt volgens mij.

Iemand een idee welke beter is? Het zijn beide nieuwe tuners namelijk.

MacBook  Apple Watch  iPhone XS  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• R.Los
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 24-11-2010
Hoe ga je met de Samsung SMT-H3102 opnemen op een externe harde schijf ? de usb aansluiting word niet erkend door de decoder en dat staat ook in de beschrijving . Dus als je het wel kan wil ik het graag weten. Dan hou ik hem mischien. 8)7

• Bierkameel
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Waarom geen Humax?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Laptops

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True