Toon posts:

[casema] Het is ineens een stuk sneller

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
He mensen eindelijk een leuk bericht van het Casema front, sinds vandaag is het ineens redelijk bij Casema, tenminste hier in Oegstgeest.

De pings gaan lekker omlaag, weet iemand hoe dit ineens zo komt, niet dat ik het errug vind hoor, maar ik ben wel benieuwd.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 06 maart 2001 14:44 schreef dennis@wacky het volgende:
He mensen eindelijk een leuk bericht van het Casema front, sinds vandaag is het ineens redelijk bij Casema, tenminste hier in Oegstgeest.

De pings gaan lekker omlaag, weet iemand hoe dit ineens zo komt, niet dat ik het errug vind hoor, maar ik ben wel benieuwd.
De enige oorzaak die ik kan bedenken is dat de rest van Casema down is en Oegstgeest als enige nog in de lucht is ;)

• deef-
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-01-2025
Het netwerk van casema is geintegreerd in een ander netwerk.. misschien dat dat het is..

Of misschien is het gewoon een korte opleving:)

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Ik denk dat de beheerders van casema gedacht hebben 'oh napster is down!' en toen maar gestopt zijn. Zo hebben ze weer 'wat' bandbreedte aan de klant gegeven.

Ik ben fan van dingen

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Heeft de rest van de Casema slachtoffers ook last van spontane timeouts. :?
Soms ben ik aan t internetten en dan komt er een halve minuut lang gewoon niets binnen. Terwijl Getright gewoon aan t downen is. |:(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

heb je aan de stoeptegels gezeten.....¿¿

casema internet gaat namelijk via de stoeptegels....!!!!>:)

misschien zat er eentje scheef en is ie nu weer recht geschoten....!!!:7

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb ik ook gemerkt, haal zelfs 8 k/s >:) in Hillegom...

Verwijderd

Ik Woon in rijnsburg en ik haal 5 k GVD MET ANALOOG WE HEBBEN NIETEENS KUT CASEMA.
Nu woon ik in Leiden merenwijk en hier ligt dus al een ADSL verbindinkje

tjaaaa maar khoop voor Casema gebruikers veeel snelheid en goeie pings

• tiguan
  • Laatst online: 19:52
Hee Pollewob, 'k woon ook in Hillegom. Maarreh, het is en blijft triest die Prutsema.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Uh, ik woon ook in Oegstgeest (in welke straat woon jij?) en ik heb nog steeds een verbinding uit het jaar 0. Ik mag blij zijn als m'n download 2k/sec gaat!

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Misschien dat het komt omdat de snelhied van het netwerk van Casema opgekrikt moest worden van de rechter...

Byteripper.

• tiguan
De rechter kan niks inbrengen tegen Casema dus lijkt me sterk.

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Ik heb t idee dat ik sinds te hele zooitje naar wanadoo is overgeplaatst de snelheid steeds meer omhoog gaat, zit nu regelmatig op 8kB/s met pieken tot 10kB/s (in den haag)

Zo was het toen ik net casema had ook nog...
Mij hoor je dan ook absoluut niet klagen...

• mxhans196
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-08 15:42
Ik heb hier (casema Rijswijk) ook het gevoel dat het ietsje beter gaat. Kan geen exacte getallen noemen omdat het nogal varieerd. Mijn vermoeden is dat er steeds meer klanten weglopen naar mxsteam of isdn, zodat de overgebleven klanten iets meer bandbreedte overhouden.

Deze tekst niet lezen !

• Pollewob
  • Niet online
Op dinsdag 06 maart 2001 21:29 schreef Wannapuf het volgende:
Hee Pollewob, 'k woon ook in Hillegom. Maarreh, het is en blijft triest die Prutsema.
Waar zit jij dan in Hillegom?? In buurt v/d Leerwinkel (hoe zijn ze ooit op zo'n naam voor een school gekomen :?)zit het wel goed bij mij sinds gisteren ofzo :9 ok 8k is nog niet veel, maar als het zo doorgaat heb ik over een jaar of 27 een snelle verbinding met KaasHema...

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:40

Canon23

>>MY<< world

yup hier ook sneller vanmiddag tussen 4 en 6 1,5uur lang gedowned met 6,7kB. Heb toen 44mb neergehaald.

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:36

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Op dinsdag 06 maart 2001 21:29 schreef Wannapuf het volgende:
Hier nog een Sassenheimer. Had laatst op een vroege ochtend een gemiddelde van effe iets meer dan 9 k/s maar in de normale avonduurtjes is dat echt niet meer dan 1k/s :(

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• Pollewob
  • Niet online
Ik zit echt gewoon de hele dag op een gemiddelde van rond de 8k/s, 's ochtends rond elven 9k/s en rond negen uur 's avonds 7k/s, en dat is heel wat beter dan de 3 k/s die ik tot deze week had...:)

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:01
Op woensdag 07 maart 2001 19:16 schreef Pollewob het volgende:
Ik zit echt gewoon de hele dag op een gemiddelde van rond de 8k/s, 's ochtends rond elven 9k/s en rond negen uur 's avonds 7k/s, en dat is heel wat beter dan de 3 k/s die ik tot deze week had...:)
Goh best veel Hillegommers hier nog :)
Ik haal ook altijd rond de 7 KB/s, alles beter dan 600 piek per maand aan de KPN :(

• Pollewob
  • Niet online
600 maar?? :+

• tiguan
Op dinsdag 06 maart 2001 23:30 schreef Pollewob het volgende:

[..]

Waar zit jij dan in Hillegom?? In buurt v/d Leerwinkel (hoe zijn ze ooit op zo'n naam voor een school gekomen :?)zit het wel goed bij mij sinds gisteren ofzo :9 ok 8k is nog niet veel, maar als het zo doorgaat heb ik over een jaar of 27 een snelle verbinding met KaasHema...
Sterker nog, ik woon in dezelfde straat. Van der Duin van Maasdamlaan. Dus in principe zitten we op de dezelfde wijkkast. Maar ik haal nooit meer dan 7KB/s. :(

BTW: Ik heb alvast een Alcatel ADSL modem geleend van me werk. Kijken of het werkt. Maar niet heus...

Verwijderd

Ik ben ook een Hillegomer
En iedereen die ik ken van tweakers en uit Hillegom heeft hier al gepost.

Verwijderd

Stja ook ik woon in Pillegom :) (deze benaming komt uit de gabberscene vanuit the Solution

Maar Internet met Casema doe ik dus echt niet, want hoe lang haal je 7 of 8 kb/s 1 maand 2 maanden of gewoon jaren lang.
Kijk als het jaren lang die snelheid blijft denk ik er over na.
Ik woon langs een zeer lange straat (weeresteinstraat) met hier en daar huizen dus zo'n centrale zal denk ik weinig belasting krijgen hoop ik.

Verwijderd

Ik heb nu denk ik al 4 maanden Casema
en altijd 7/8 KB gehad.

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-07 13:12

Steelo

040 - Ole Ole Ole

MX STREAM SuckZ
Vaak wordt ik zomaar gedisconnect zonder redenen
Of ik moet mijn Pc opstarten of ik moet de modem uit/aan zetten
DAS ECHT KL*t*
:(

Ltrz,....

• tiguan
Jezus, wie gaat er nou zeiken over mxstream. Cable wanadoo is niet te vergelijken met mxstream.

Verwijderd

Tjonge, ook hier "supersnel ".
Ik zit nu al 0- 2,1 kb per seconde !
Stukken beter als eerst.
Heeft iemand het reclamespotje gezien van MxStream ?
De snelheid van die achtbaan doet me heel erg denken aan de snelheid die Wanadoo biedt....
Helaas kan ik nog steeds geen MxStream krijgen in mijn wijk.
OOk nog geen asdl :-(
Wat dat betreft zit het niet mee in deze wijk.
Of je zit gewoon 2 dagen zonder internet en maar wachten tot je eindelijk eens een keer wordt doorverbonden met de helpdesk en dan weten ze het daar ook niet precies.
Ik kan wel overstappen op een gewone ptt lijn, maar met mijn internet uren wordt dat een beetje kostbaar gedoe.
Voorlopig dus nagels bijten, vloeken tieren schelden...
Goh, toch wel gezellig he, dat surfen over de kabel.......
Een voordeel heeft die trage verbinding wel.
Ik heb op mijn gemak het Perzisch tapijt kunnen knopen, hij is bijna af nu, bedank wanadoo.
Pagina: 1