Toon posts:

MSI P55-GD65 - Windows 7 32 of 64 bit?

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Welke OS denken jullie dat ik zou moeten installeren op het volgend systeem?

http://tweakers.net/ext/p...%2C91461%2F1%2C241009%2F1

Het gaat vooral dienen om te gamen. Andere dag dagelijkse programma's zoals iTunes, Windows Live Messenger, Mozilla Firefox, Classic Home cinema.

Alvast bedankt voor een antwoord!

EDIT: Postje ff wat voller gemaakt. :P

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2010 04:32 ]

• uname -r
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-07-2025
Is wel een beetje een karig openingspost.
Ligt er aan, wat voor programma's draai je?
Meestal is 64bit wel de beste keus. Kan je later nog ram bij prikken of upgraden zonder dat je OS het niet zou kunnen gebruiken.

Verwijderd

... Post om te beginnen eens alle onderdelen van je systeem en waarvoor je het systeem wenst te gebruiken? Sommige programma's hebben een minder goede ondersteuning op een 64bit-OS...

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 18:37
Ubuntu 64bit

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:51

Matis

Rubber Rocket

Heb je de TS wel gelezen, er staat toch echt dat hij wil gamen :?

Ikzelf zie geen noodzaak meer om 32-bits OSen te installeren. Met Vista en Win7 raad ik iedereen aan om 64bits te nemen als OS. Ook als er minder dan 4 GB geheugen in zit. Mijn laptop (met 2GB geheugen) draait ook Win7 x64.

Deze discussies zijn wel vaker gevoerd, maar ik zal je een 64-bits Vista of Win7 aanraden.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welk OS je moet gaan draaien is natuurlijk afhankelijk van wat je specifieke eisen zijn. In elk geval hoort het niet thuis in PMG. Als je nog met een zeer specifiek stuk software zit dat niet werkt op 64b werkt dan is het bijvoorbeeld te overwegen om 32b te gaan draaien, maar dat is natuurlijk iets dat prima zelf uit te proberen is.
Dit topic gaat daarom ook op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.