Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laptop bleef bij het opstarten elke x opnieuw te starten.

Het bleek om stopfout te gaan,

Dit was de foutcode onder het opstarten;
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
STOP: 0x0000000A

Dus na veel BIOS pogingen te herstellen toch ff C-schijf gewist met de bijgeleverde CD's van de laptop.
En nu is WINDOWS XP (home edition) opnieuw geinstalleerd mbv de CD's en de fabrieksinstellingen aangebracht.
Zelf heb ik verder helemaal niets op de C-schijf geinstalleerd !!

De computer start gewoon goed op, maar zodra ik de WIRELESS knop aanzet, krijg ik de stopfout met blauwe scherm weer en start hij telkens opnieuw t/m bureaublad-scherm en weer uit en aan etc!!!
Ik begrijp het niet!!

Weet iem. hoe ik dit kan verhelpen????

Alvast bedankt!!! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2010 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je nu eens zegt wat voor laptop je hebt, welke hardware er in zit, welke drivers er gebruikt worden, etc etc. Je geeft nu geen enkele specifieke informatie :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien eens aan de slag gaan met Debugging Tools for Windows (en niet vergeten Windows Symbol Package voor XP) Meer uitleg vind je hier:

Windows Crash/Memory dumps FAQ

Ik gok op een BSOD veroorzaakt door de driver van je draadloze netwerkkaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:51
Kijk je memory settings eens na in de bios. Of reset deze. (Als je er verstand van hebt :) )

Installeer de drivers van je wireless kaart. Deze zijn meestal wel te vinden op de site van de fabrikant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Welkom bij GoT!

Misschien dat je even kunt aangeven wat je zelf al gevonden heb via bv. de GoT Search (rechts boven in je scherm) of Google. Je kunt je startpost dan aanvullen d.m.v. de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knop.

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet en waaraan je startpost moet voldoen. Enneh..volgende keer even je OS noemen in de topictitel. 'k heb het ditmaal even voor je aangepast.

[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 02-01-2010 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:41
volgens mij is het de driver van de wireless kaart, probeer die eens te verwijderen en dan windows zelf de drivers opnieuw te laten installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost!
C-schijf ff gewist en opnieuw alles geinstalleerd!
Daarna toen ik de Wireless-knop aandeed kreeg ik opnieuw stopfout. Toen heb ik Wireless uitgezet, en foutcontrole laten uitvoeren. Sindsdien werkt hij goed, hopelijk voor heel lang ;)

Bedankt iedereen voor alle hulp!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 23:55:
Probleem opgelost!
C-schijf ff gewist en opnieuw alles geinstalleerd!
Daarna toen ik de Wireless-knop aandeed kreeg ik opnieuw stopfout. Toen heb ik Wireless uitgezet, en foutcontrole laten uitvoeren. Sindsdien werkt hij goed, hopelijk voor heel lang ;)

Bedankt iedereen voor alle hulp!!! :*)
Foutcontrole van wat ?
Checkdisk ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Pagina: 1