Toon posts:

denon 2310 of marantz 6004

Pagina: 1
Acties:
  • 310 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,ik ben een leek op hifi gebied.nu wil ik apperatuur gaan kopen waar ik de komende jaren mee vooruit kan.ik had dit in gedachten:denon avr2310 met de denon blu ray dbp1610 of de marantz sr6004 met de marantz blu ray bd7004.persoonlijk heb ik het liefste een receiver en blu ray van het zelfde merk,of hebben jullie andere suggesties?

en welke speakers zijn het beste bij deze merken?
ik heb een lcd van sony,kdl-37w5500,kan deze apperatuur allemaal met hdmi worden aangesloten?
wij luisteren voornamelijk muziek via de radio en af en toe een cd,en we kijken veel films.

wat ik al zei,ik ben niet echt thuis in hifi,maar door veel te lezen leken deze merken mij iets.uiteindelijk zal ik natuurlijk zelf moeten gaan luisteren,maar ik hoop hier al wat informatie te krijgen.
alvast bedankt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2010 00:32 ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:40

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Daarbij moet je denken aan het lezen van vergelijkingssites, reviews en bekijken van manuals; zo kom je er vanzelf achter hoe apparaten op elkaar aangesloten kunnen worden. Verder kunnen we hier geen zinnig woord zeggen over "welke speakers", wel zou ik je 5/6/7.1 setje met 2 stereo zuilen aan willen raden, vanwege het vele filmkijken en toch ook het luisteren van muziek.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.