Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Of in het grijze gedeelte nieuwe gaten boren en vervolgen in het blik er achter een kleiner gaatje slaan of boren en daar de schroeven in draaien.
Optie drie, indien mogelijk het geheel 1 cm opschuiven.
[ Voor 13% gewijzigd door Part op 02-01-2010 00:03 ]
[ Voor 19% gewijzigd door MPeek op 02-01-2010 00:06 ]
Haal er 1 uit. Ga naar de bouwmarkt/ijzerwinkel. Koop een schroef die iets langer is en even dik. rommel iets in het gat (lijm, of wat je maar hebt liggen)
Waar zit die schroef in? is dat een houten balk?
PS ik denk dat dit in SG hoort, maar je hebt nog geen 50 postings en dus nog geen toegang.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Als ik een grotere schroef gebruikt dan komt dit probleem later toch weer terug?
Het probleem is dat het vast zit aan de garagedeur. De deur is van metaal en hol van binnen. De schroeven hebben daarom niet genoeg grip om vast te bijten/zitten.
Ik zat eerst te denken aan een moer+bout, maar ik kan er aan de onderkant niet in of ik moet eest een stuk open zagen...
http://www.zeilersforum.nl/index.php?option=com_kunena&Itemid=27&func=view&catid=86&id=4052
[ Voor 42% gewijzigd door pacificocean op 02-01-2010 00:49 ]
Zo te zien is er aan deze kant niets wat daar tegenaan zou kunnen lopen.
Popnagels zijn zoals geopperd wel een optie, maar vereisen een speciaal gereedschap wat misschien niet iedereen thuis heeft.
[ Voor 25% gewijzigd door GeeBee op 02-01-2010 00:49 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Of inderdaad iets met een bout en een moer, maar ik denk dat je met dat hout betere grip hebt.
Valt ook wel weer mee, vaak kun je zo'n complete set (tang + paar verschillende maten popnagels in een doosje) kopen voor een paar euro uit zo'n grabbelbak bij de bouwmarktGeeBee schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 00:48:
Popnagels zijn zoals geopperd wel een optie, maar vereisen een speciaal gereedschap wat misschien niet iedereen thuis heeft.
[ Voor 37% gewijzigd door ThinkPad op 02-01-2010 00:50 ]
Ik ga morgen even langs de bouwmarkt
Wikipedia: Plug (verbinding) (onderaan)
Het moet aan een holle ijzeren balk he? Ik was eerst ook op het verkeerde been gezet omdat hij daar een plaatje van een houtschoef neerzet. plug werkt goed in een stenen muur, maar niet op een holle balk lijkt me (hoewel daar ook wel iets op te krijgen is. )Marble schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 11:34:
Volgens mij moet dit gewoon met een paar keilbouten te doen zijn.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Die zijn voor in beton/steen.Marble schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 11:34:
Volgens mij moet dit gewoon met een paar keilbouten te doen zijn.
Parapluplug zou dan beter zijn.

Indien popnagels koop dan wel goede en niet uit de 5 euro bak. Die zijn erg zwak.
Verwijderd
Zo komt het nooit meer los te zitten (tenzij je het zelf wil).
precies, zo staat het ook in de handleidingVerwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:01:
gewoon een slotbout door de balk heen?
daarom een slotbout dus,ManiacsHouse schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:40:
Wat whiplash hierboven al zegt. Bout en moer. Kun je niet doorboren? Krijg je wel een bout/moer aan de buitenkant van de deur.
ik kan wel even foto's maken van hoe het hoort te zitten, als het moet
Zal heel fijn zijn als je dit wilt doenRebels schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 11:53:
[...]
daarom een slotbout dus,
ik kan wel even foto's maken van hoe het hoort te zitten, als het moet
Thanks voor jullie ideeën.
Dan moet er wel een holte zijn waar die zich acther kan open zetten, anders kan je met deze vijzen niets aan.Part schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:19:
[...]
Die zijn voor in beton/steen.
Parapluplug zou dan beter zijn.
[afbeelding]
Indien popnagels koop dan wel goede en niet uit de 5 euro bak. Die zijn erg zwak.
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Dan gaat je deur alleen ook nooit meer open.Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:26:
Persoonlijk zou ik door de blikken balk boren de muur in, vervolgens een chemisch anker de muur in draaien (M5 of M6) en dan de moeren me 'Locktite' lijm vast zetten.
Zo komt het nooit meer los te zitten (tenzij je het zelf wil).
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+