Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik wil voor mijn netbook een muis kopen. Mijn ook viel op zo'n (nieuwe) muis van Logitech met een compacte 'unifying' receiver. Deze steekt nauwelijks uit. Ik kan alleen geen plaatjes vinden waarop duidelijk zichtbaar is hoever deze daadwerkelijk uitsteekt (alleen van Logitech zelf, maar dat is propaganda :P). Weet iemand of bij deze ook echt alleen het plastic kapje uitsteekt, of dat er ook nog een deel van de metalen usb-connector zichtbaar is?

Heb nl. al een Trust bluetooth dongle welke ook zo compact is. Alleen steekt daarbij de metalen plug ook nog een stukje uit de usb-poort, waardoor het geheel nog steeds +- 1cm uitsteekt. Dat is anders dan de productfoto's deden geloven. Vandaar dat ik graag wil weten hoe dit bij die nieuwe Logitech receiver is. Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Ik heb zo'n nieuwe receiver. Hij steekt zo'n 3mm uit. Net genoeg om hem nog eruit te kunnen halen als ie erin zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336926

http://www.laptopshop.nl/...tech-anywhere-muis-mx.jpg
volgens mij steekt er geen metaal uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ja, maar dat is dus de foto van Logitech zelf ;)
matel schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 22:57:
Ik heb zo'n nieuwe receiver. Hij steekt zo'n 3mm uit. Net genoeg om hem nog eruit te kunnen halen als ie erin zit :P
thnx, dan lijkt de productfoto van Logitech dus wel te kloppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:36
Ik heb die receiver gehad, echt super klein. Hij paste bij mij onder in mijn usb connector van mijn Apple Keyboard zonder dat hij groter was dan het rubberen voetje waar het keyboard op rust ;) No worries dus :)

gewoon nee.