gaming monitor?

Pagina: 1
Acties:
  • 473 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSang
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 16:27
Beste luitjes:

ik speel nu al 7 jaar (ja dat lees je goed, 7 jaar!) met hetzelfde 15" LCDtje van Dell, en het is tijd voor mij om een nieuw forser beedscherm te kopen, echter, ik heb GEEN IDEE WELKE!!
Hebben jullie misschien een paar voorstellen?

Mijn eisen:
tussen de 20" en 24"
DVI (ik wil die VGA eindelijk es de deur uitdoen!)
tilt-function (kantelen om de horizontale as)
als et ff kan 70Hz vertical frenquency, blijft vaak namelijk steken op 60 (is geen vereisde, maar zou wel mooi zijn!!)
max 200 euries (rekbaar, maar aan posts van prijzen rond de 300 heb ik nix -_-)

ik ben FPS fan (alle CODs, STALKER, etc), en kan erg genieten van RTS!

Thnx! :D:D:D

aan de moderators:
sorry als deze post een beetje buiten de regels valt, maar ik heb geen idee hoe ik et anders moet doen...

[ Voor 5% gewijzigd door SuperSang op 01-01-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? in Videokaarten & Beeldschermen. Ga je eisen opstellen, reviews lezen, en zoeken in de pricewatch naar wat past in je budget. Gewoon zelf aan de slag gaan :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 19:34
HP W2207h of2408h. Hebben HDMI, en kwaliteit is goed genoeg, en snel genoeg voor shooters. Een kantel functie, kun je hem rechtop zetten. Zitten 2 usb poorten op.
Voor games maakt kleur echtheid vrijwel niks uit, ik zou dus gaan kijken naar schermen die een lage refresh rate hebben, en zo min mogelijk input lag.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ga je eisen opstellen, reviews lezen, en zoeken in de pricewatch naar wat past in je budget.
En als dat allemaal te veel werk is, zou je ook in de pricewatch kunnen kijken naar populaire modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En dan hebben we ook nog de BBG's waar monitoren in vermeld worden:
http://tweakers.net/archieven/tag/best+buy+guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Eigenlijk geven de andere gebruikers in dit topic al wel een beetje het antwoord. Lees **LET OP** Welke monitor moet ik kopen? eens door, of kijk in de BBG van Januari: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2010.

Wat je 'moet' kopen is helemaal aan jezelf :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.