*
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2010 00:06 ]
Verwijderd
Als het goed is krijg je vanzelf zwarte balken op een LCD scherm als je niet de native resolutie gebruikt. Soms wordt het beeld geupscaled naar de volledige resolutie, maar dat kan je volgens mij ook uitzetten.Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 21:44:
Hallo,
Dank je wel voor de reactie, ik heb Powerstrip. Ik wil alleen niet de resolutie veranderen, ik wil zeg maar zwarte balken toevoegen eromheen, zodat het scherm wel in zijn vorm blijft maar dus eigenlijk gewoon ''shrinkt, verkleint''.
Greets,
Hinawana
Maar hoe doe je dat dan bijvoorbeeld met games o.i.d.? Daarbij heb je vaak ingestelde resoluties en het lijkt me dat die dan ook meteen het volle scherm pakt en als je dan een kleinere resolutie pakt hij alles upscaled...Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 23:19:
[...]
Als het goed is krijg je vanzelf zwarte balken op een LCD scherm als je niet de native resolutie gebruikt. Soms wordt het beeld geupscaled naar de volledige resolutie, maar dat kan je volgens mij ook uitzetten.
Het is iets wat standaard eigenlijk al kan/gebeurt, dus ingewikkeld hoeft het niet te zijn.
Verwijderd
Daar kan je als het goed is diezelfde resolutie dan ook instellen. Als je in CCC hebt ingesteld dat je zwarte balken wil dan moet dat dan ook gewoon gebeuren.MPeek schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 23:59:
Maar hoe doe je dat dan bijvoorbeeld met games o.i.d.? Daarbij heb je vaak ingestelde resoluties en het lijkt me dat die dan ook meteen het volle scherm pakt en als je dan een kleinere resolutie pakt hij alles upscaled...