Toon posts:

[showcase] Hardstyle Feestje

Pagina: 1
Acties:
  • 797 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

2e kerst dag had ik de mogelijkheid om ergens te fotograferen in een discotheek, en vind het wel leuk en nuttig om te horen wat jullie er van vinden, en wat er anders / beter kan, of juist goed is :).

Ik heb ze op een website online gezet, en dus zijn ze op onderstaande link te vinden:.

http://www.ncfans.nl/autoviewer/index.html

De aller eerste foto's is niet van mij, maar gewoon als welkom scherm

De dames die daarna komen en alle overige foto's zijn wel van mij.

Ik schiet met volgende hardware:

-Nikon D60
- 18-55 Mm lens ( standaard kit lens )
- 35 mm vast brandpunt 1.8F lens.
- SB-600 + bouncer.

Ik hoor graag jullie tips, info etc..

Alvast bedankt.

^Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:04

Rudedadude

Maybe we were born to run

Mijn tip: als je commentaar wilt, dan zul je je foto's hier moeten posten en niet verwijzen naar een externe site :)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

Jesus, ga toch geen 173 foto's bekijken?

Als je een selectie plaatst, in een topic misschien wel ;)

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 20:23
Eerste indruk:

Veel afgekapte armen en handen bij de portretten.
Overzicht foto's zijn vaak niet scherp.
Veel foto's vertonen veel ruis.

Maar...........er zitten ook best leuke foto's tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het iets met fotografie te maken heeft maar de verlichting komt mooi uit .

Edit:

Veel afgekapte armen en handen bij de portretten. agree

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:11
Ik heb de eerste 10 bekeken. De rest ga ik zo niet aan beginnen.
Paar puntjes van kritiek:
- Het is zoals ik nu kan inschatten een testcase, geen showcase
- Veel afgehakte armen/handen zoals al gezegd. Ga je voor de portretten, knip er dan meer af. Wil je wat ruimer zitten, zorg dan dat je de hele armen+handen erop hebt staan.
- saaie achtergronden. De meeste achtergronden zijn donker, al dan niet zwart. Dat geeft totaal geen sfeer aan een foto. Zet de mensen eens met de rug naar de lichtshow toe, en maak nog eens een foto met een voldoende lange sluitertijd. de flits licht de personen op, de lichtshow de achtergrond. Nu zouden de foto's ook in een studio gemaakt kunnen zijn.
- Nabewerking is ook te hard denk ik. Huidskleuren die ik niet echt lekker meer vind kijken. contrast/black te hoog gezet.

Het eerste overzichtsshotje is wel leuk trouwens :)

Maar zoals al aangegeven, zorg eens dat je hier een aantal foto's plaatst +/- 10. Dan krijgen we een beter idee welke foto's jij goed vindt, en krijg jij ook meer inhoudelijk commentaar per foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:06

polthemol

Moderator General Chat
van wat ik snel klikte op die site: er zijn er al bij het eerste deel een hele set bij die gewoon TE onscherp zijn om te publiceren imo.

Voor de rest vraag ik me met zoeen dingen altijd af waarom mensen de moeite moeten nemen om er commentaar op te geven en kritisch te kijken als de persoon die post nog eens niet de moeite wil nemen om de 10 beste foto's voor mijn klaar te zetten. Kritiek krijgen vergt werk van twee kanten.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:24

ThunderNet

Flits!

Gewoon een linkje plaatsen is niet voldoende, sterker nog dat valt eerder onder spam :)
Je bent welkom om een topic te openen volgens de showcase & testcase regels, echter moet je dan dus wel gewoon de foto's in het topic plaatsen, en dit een linkje plaatsen. Daarom gaat dit topic op slot.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.