Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PS3 - Dante's Inferno demo, Bug?

Pagina: 1
Acties:

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
Hey,

nooit gedacht ik hier over een topic zou starten maar kom echt niet verder :p
ik heb paar daagjes terug de demo van Dante's Inferno gedownload voor de PS3. Gelijk geprobeerd natuurlijk maar zat vast... dus dacht vandaag probeer 't eventjes opnieuw! Nou, je raad 't al, zelfde probleem.

Het zit als volgt, Dante wordt in ze rug gestoken door een mannetje, de "Dood" komt 'em ophalen maar Dante weigert. Ok, hun aan 't vechten so far so good. Nadat Dante de Zeis van de "Dood" heeft afgepakt wordt er weergegeven dat je op R2 moet drukken want gewoon doorvechten resulteerd op niets, ok R2.
Nu doet ie een move dat ie hem in de lucht gooit met de Zeis en hangt ie daar. Nu zie je heel leuk een animatietje van een Analog Stick die op en neer wordt beweegd. Nu heb ik dat op elke mogelijke manier gedaan met beide sticks (alleen van elkaar, tegelijk, ingedrukt, niet ingedrukt). Ook met R2 ingedrukt houdend tegelijk... Niets lijkt te helpen want hij laat hem uiteindelijk weer los en de HP bar van de "Dood" springt weer terug naar voorheen en... tja de battle gaat dus niet voorbij!
Heb 't probleem op Classic en Zealot...

Samengevat:
R2 rammen tijdens gevecht met de "Dood" resulteerd in een Move waarbij je wat moet doen, het lijkt erop dat er niets geregistreerd wordt...

Iemand die dit herkend? Hoe heb je dit opgelost?

't lijkt me een heel leuk spel maar begin toch wel te twijfelen nu of ik 't zal aanschaffen als de demo al zo brak werkt :p

BVD! En happy new year *O*

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:30

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Heb de demo al meerdere keren uitgepeeld maar ben jouw probleem niet tegengekomen.
Bij mij werkt de demo wel goed.

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
Abraxas1 schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:24:
Heb de demo al meerdere keren uitgepeeld maar ben jouw probleem niet tegengekomen.
Bij mij werkt de demo wel goed.
Wat heb jij precies gedaan op dat stukje? rechter analog stick? wat moet je er precies mee doen?

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Ik heb de demo ook meerdere keren gespeeld en ik kan me ook niet herinneren dat ik ergens probs had in het gevegd met Death.
Heb voor de zekerheid iig eens naar het gevecht gekeken op Youtube en daar word precies alleen buttongebasht op O. Try that. :)

[GoT] TF2 Clan

• R3veNG
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-05-2021

R3veNG

Undercover Belg

Mss even de demo opnieuw downloaden?

CoC: MISSeR | Steam: r3veng