Pricewatch producten missen in 'Socket 775 moederborden'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamepower2005
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-12-2020
Als er naar de Socket 775 moederborden categorie gegaan wordt staan daar 243 producten, maar de Zotac-9300-itx-wifi is niet aanwezig.

Als je in bij moederborden de 775 socket als filter kiest, dan geeft dit 245 resultaten, waaronder de Zotac-9300-itx-wifi.

Ik kon me niet bedenken hoe dit zou komen en waarschijnlijk is het geen gewenst gedrag (a.k.a. een bug), het BBG product kon ik in eerste instantie niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Nu staat ie wel bij de S775 categorie. Het moederbord stond in de "algemene" Moederbord categorie, bij de specificaties stond wel dat het S775 was maar doordat ie in de foute categorie stond vond je dat moederbord niet als je alleen in de S775 categorie keek.
Geen bug dus, foutje in de productvermelding. :)

Geacte Redactie is trouwens niet voor PW-gerelateerde zaken/bugs. Pricewatch is het subforum voor opmerkingen over de pricewatch en V&A, Lieve Devvers is voor bugs.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt