Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mede-ITers

Ik werk momenteel al 2 jaar als .net programmeur en wil veranderen van mijn werk om verschillende redenen. Zoals dat het geen IT-bedrijf is, geen opleidingsmogelijkheden, geen doorgroeimogelijkheden...

Ik heb vorige weken hier en daar wat gesolliciteerd bij o.a. Dataflow, ICASA en Cronos.

Nu ze gingen me allemaal na de vakantie iets laten weten maar wat is jullie mening. Welke bedrijf zou jij kiezen en waarom?

Mvg

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 09:36

racoon

mooowwww

IK vind dit van verschillende factoren afhangen.

Wat voor gevoel je bij het gesprek hebt gehad, wat de werkzaamheden zijn en vooral ook de aridsvoorwaarden en reistijd.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:52:
Welke bedrijf zou jij kiezen en waarom?
Zo klinkt het meer als een enquete, op een manier "welk merk kies je, Sony, Pioneer of Onkyo", zonder enige extra inzet of informatie. Wat denk je zelf, wat zie je als de voordelen en nadelen van die bedrijven? En zelfs binnen die bedrijven zijn er grote verschillen tussen afdelingen, leidinggevenden etc etc.

Oftewel: wat denk je zelf, en waarom?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ze hebben allemaal vooral klanten in het antwerpse, maar cronos was qua gevoel het beste. Mijn voorkeur gaat sowieso naar Cronos. Maar mss dat iemand hier ervaring heeft met deze bedrijven?... Werkzaamheden Icasa en Dataflow is .net programmeren en Cronos is een BI sulution consultant worden.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 18:02:
[...]

Zo klinkt het meer als een enquete, op een manier "welk merk kies je, Sony, Pioneer of Onkyo", zonder enige extra inzet of informatie. Wat denk je zelf, wat zie je als de voordelen en nadelen van die bedrijven? En zelfs binnen die bedrijven zijn er grote verschillen tussen afdelingen, leidinggevenden etc etc.

Oftewel: wat denk je zelf, en waarom?
Ik denk cronos, omdat het een groter bedrijf is en meer doorgroeimogelijkheden heb. Maar ze hebben me nog geen voorstel van loon gedaan. Dus ik weet ook niet wat ik na 2 jaar ervaring kan vragen?
Mijn huidige loon is 2500 maar dat zonder auto.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 18:06:
Ik denk cronos, omdat het een groter bedrijf is en meer doorgroeimogelijkheden heb. Maar ze hebben me nog geen voorstel van loon gedaan. Dus ik weet ook niet wat ik na 2 jaar ervaring kan vragen?
Maar dat zijn heel oppervlakkige redenen. Doorgroei is niet automatisch, loonaanpassing ook niet, en je hebt nog niet eens een baan aangeboden gekregen. Probeer je niet te rennen voor je kan lopen? :) Verder zijn er andere net zo belangrijke dingen, past de filosofie van het bedrijf bij jouw ideeen, trainingsmogelijkheden, secundaire arbeidsvoorwaarden etc etc. Loon is niet alles.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke maar wil sowieso ontslag nemen dus mag toch al op voorhand nadenken? qua voorwaardes zijn ze wel ongeveer het zelfde (auto, verzekering, nettovergoeding,....) Bij cronos zijn er meer traningsmogelijkheden en hun filosofie past meer bij mij dan de andere bedrijven

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:50

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 18:27:
Ja oke maar wil sowieso ontslag nemen dus mag toch al op voorhand nadenken?
Wacht eerst even rustig af welke van de bedrijven je uberhaubt een contract gaan aanbieden. Je gaf in je TS aan dat de bedrijven je na de vakantietijd "iets laten weten", maar dat kan toch ook een afwijzing zijn?

Wacht eerst even rustig af totdat zeker is of je iets te kiezen hebt. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben idd rustig aant wachten op hun reactie hoor. Maar wilde gewoon horen wat de voorkeur was van de mensen hier:)

Verwijderd

Mensen ik heb dorst wat moet ik drinken:
a, b of miscchien c.

beetje rare stelling.
Je kan alleen zelf kiezen.
Jij kent de inhoud van het gesprek, het gevoel wat je bij de mensen kreeg, welke werkzaamheden die je zou gaan doen etc...
Jij weet wat voor jou persoonlijk het belangrijkste is:
hoogste bod.
Mooiste auto
Beste groei mogelijkheden.
Woon werk verkeer
Desnoods het percentage aantrekkelijke dames op kantoor.

Een ander kan hierover nooit een nuttig bericht typen, zeker niet met deze info.
Pagina: 1