Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem waar ik niet uit kom;
Vanuit win Vista ben ik overgestapt op win7 pro. In Vista was mijn esata schijf zichtbaar in win7 niet meer.
Bios ziet bij het opstarten de schijf wel.

De esata schijf is een Freecom Hard Drive Pro 400gb
Moederbord een Asus p5b-VM

Heb op internet al reeds het eea. opgezocht, maar de gevonden onderwerpen sluiten niet bij mijn probleem aan.

Iemand enig idee?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Wordt de controller wel herkend in apparaatbeheer?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat de schijf wel bij "schijfbeheer"?
Zoja, dan even handmatig een drive letter geven om hem onder explorer terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:26
Welkom bij GoT!

Misschien dat je even kunt aangeven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google. Je kunt je startpost aanvullen d.m.v. de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knop.

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet en waaraan je startpost moet voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Apparaatbeheer geeft aan een RAID controller te hebben waar het stuurprogramma niet van gevonden kan worden, ook na een nieuwe zoekactie vind windows niets.

Schijfbeheer ziet verder geen schijf, ook niet na het opnieuw naar schijven te laten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 20:28:
Apparaatbeheer geeft aan een RAID controller te hebben waar het stuurprogramma niet van gevonden kan worden, ook na een nieuwe zoekactie vind windows niets.
10 tegen een dat je daarvoor de juiste driver moet installeren (moederbordfabrikant opzoeken, naar diens supportsite gaan en driver zoeken.).

Aangezien die controller niet werkt, zal een disk die daar aan vasthangt ook niet gezien worden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost: Bij Asus het win7 64bit driverpakket gedownload. Het ZIP bestand uitgepakt en windows in deze map naar de driver laten zoeken.

Bedankt.
Pagina: 1