Klopt Asus heeft er namelijk een chip bij geplaatst die hiervoor zorgt.
@The_Mask: Waarom de keuze voor de Pro? Als ik op de site van Asus kijk zie ik nauwelijks verschil tussen de PRO en de EVO, waarbij het in ieder geval in de comparison sheet lijkt dat de EVO (net ) ietsje meer feats heeft (volgens mij ook alleen maar een dual LAN controler), terwijl deze in de pricewatch ook nog eens 2 ientjes goedkoper is. Ik zal vast iets missen, maar waarom de PRO ipv de EVO?
De PRO is duurder, iets met neus en lang.

Ik merk dat jij in dit topic de Xeon veel aanprijst, maar ik meende altijd dat de Xeon voor servers was.. Nu heb ik geheid de laatste tijd een en ander gemist in hardwareland (ben er al een tijdje uit) maar waarom de Xeon?
Goedkoper en maar een heel klein beetje langzamer, verschil zal je niet merken hoogstwaarschijnlijk. Voor de rest zijn het gewoon dezelfde CPU's, de Xeon's zijn alleen wat beter getest, maar verschil is best wel te verwaarlozen. Enige echte verschil kloksnelheid en naam.
Je kiest bij de voeding voor Antec ipv Corsair. Waarom? Ik zie juist de Corsair heel veel voorbij komen bij de aanbevelingen.
Corsair is idd iets beter, maar ook iets duurder. Corsair HX650W kan natuurlijk ook prima.

De andere keuze voor de videokaart snap ik wel vanuit de pricewatch prijs gezien, maar vind ik niet relevant.
Is het ook niet, je moet alleen een leverbare vinden, welke maakt idd niet uit.

Vanwaar de keuze voor een andere kast, anders dan eventuele persoonlijke voorkeuren voor merk? Ik heb een beetje rondgekeken op diverse reviewsites, de Raven2 wordt zo ongeveer de hemel ingeprezen...
Gewoon dat je ook ergens anders na kijkt, zeg niet dat je hem beslist moet nemen al vind ik zelf de Raven er wat vreemd uitzien.
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 08-01-2010 20:18
]