Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dit venster niet meer weergeven, hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 445 views

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer dat ik mijn computer aanzet krijf ik dit venster te zien dat er een nieuwe versie ven internet exploter 8 beschikbaar is, maar ik kan het nergens aanvinken dat dit venster niet meer getoont wordt, alleen de knop later opnieuw vragen kan ik gebruiken, maar dan komt het venster de volgende keer weer terug met dezelfde vraag.

Wat moet ik doen om dit venster niet meer te laten verschijnen? ik wel die nieuwe explorer 8 niet instaleren omdat hier te veel klachten over zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/35hi8v9.jpg

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
dit is het venster om internet explorer 8 in te stellen je hebt hem al :')

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je hebt automatische updates aanstaan, en het is al geinstalleerd. Je kunt hem het beste instellen, en dan de-installeren (dwz update terugdraaien). Verder automatische updates dusdanig instellen dat je ze voortaan zelf moet goedkeuren voor ze geinstalleerd worden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
hhoekstra schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:02:
dit is het venster om internet explorer 8 in te stellen je hebt hem al :')
Weet je dit wel zeker, volgens mij wordt hier gevraagt of ik die versie 8 wil instaleren, hoe kan ik zien welke versie ik werkelijk heb, zal eens in software kijken wat daar precies zit.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:05:
[...]

Weet je dit wel zeker, volgens mij wordt hier gevraagt of ik die versie 8 wil instaleren, hoe kan ik zien welke versie ik werkelijk heb, zal eens in software kijken wat daar precies zit.
Er staat toch "instellen" :?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• hhoekstra
  • Nu online
[...]

Kijk eens in dat venstertje:

"Internet explorer 8 instellen"

en doe maar eens Help --> Over internet explorer

en je zult zien dat je 8 hebt.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-11 16:20

CoolGamer

What is it? Dragons?

Alt indrukken, dan kiezen voor het menu help. Daar kies je voor "Over Internet Explorer". Daar staat de huidig geïnstalleerde versie.

[ Voor 10% gewijzigd door CoolGamer op 01-01-2010 15:09 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

het staat er toch heel duidelijk, in de Nederlandse taal betekent instellen heel wat anders dan installeren, er zitten bijvoorbeeld een "a" en een "r" extra in het woord, en de letters staan in iets andere volgorde. Kijk maar op je screenshot, daar staat instellen ;) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
[...]

IE openen, in de menubalk kiezen voor 'Help', daarin 'About Internet Explorer'.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:04:
Je hebt automatische updates aanstaan, en het is al geinstalleerd. Je kunt hem het beste instellen, en dan de-installeren (dwz update terugdraaien). Verder automatische updates dusdanig instellen dat je ze voortaan zelf moet goedkeuren voor ze geinstalleerd worden.
Deze had ik in het begin op automisch staan en hij heeft ook het een en ander van updtates geinstaleerd. Later heb ik die automatische updates veranderd in alleen instaleren als ik erom vraag. maar schijnbaar heeft hij dit al eerder erop gezet toen het nog op automatsch stond.

• hhoekstra
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:09:
[...]

Deze had ik in het begin op automisch staan en hij heeft ook het een en ander van updtates geinstaleerd. Later heb ik die automatische updates veranderd in alleen instaleren als ik erom vraag. maar schijnbaar heeft hij dit al eerder erop gezet toen het nog op automatsch stond.
Ok..

Maar aangezien je nu al een tijdje IE 8 draait kan je het net zo goed gaan instellen. Druk gewoon op volgende en doorloop even alle vragen. Dan zal het venster niet weer tevoorschijn komen.

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-11 11:50
Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:09:
[...]

Dan heb je toch echt alsnog zelf een akkoord gegeven, want bij de installatie van IE8 moet je zelf nog een bevestiging geven dat je hem echt wilt installeren :')
Modbreak:Als je niets inhoudelijks hebt toe te voegen, plaats dan in het vervolg een topicreport; ipv een nutteloze reactie

[ Voor 10% gewijzigd door Spider.007 op 01-01-2010 16:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
hhoekstra schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:10:
[...]

Ok..

Maar aangezien je nu al een tijdje IE 8 draait kan je het net zo goed gaan instellen. Druk gewoon op volgende en doorloop even alle vragen. Dan zal het venster niet weer tevoorschijn komen.
Dan moet ik de computer opnieuw opstarten, maar dan moet ik wachten tot morgen dat het venster opnieuw verschijnt. Maar iik heb even in de update geschiedenis gekeken, maar daar staat wel windows 8 is, maar is dat hetzelfde als exploerer 8?

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-11 08:46
Is dit echt een serieuze vraag? :?
Modbreak:Als je niets inhoudelijks hebt toe te voegen, plaats dan in het vervolg een topicreport; ipv een nutteloze reactie

[ Voor 64% gewijzigd door Spider.007 op 01-01-2010 16:03 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:16:
[...]

Dan moet ik de computer opnieuw opstarten, maar dan moet ik wachten tot morgen dat het venster opnieuw verschijnt. Maar iik heb even in de update geschiedenis gekeken, maar daar staat wel windows 8 is, maar is dat hetzelfde als exploerer 8?
Wait, whut? Als je opnieuw opstart is je sessie toch verlopen en zal je, als je IE 8 opstart, weer dat venster krijgen MITS je op vraag later opnieuw geklikt hebt :?

Klik gewoon op volgende, doorloop de stappen en je hebt er nooit meer last van

Echt, hoe moeilijk is het om dit te begrijpen :D

[ Voor 16% gewijzigd door Spider.007 op 01-01-2010 16:04 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Pedr0 schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:17:
Is dit echt een serieuze vraag? :?
Dat is echt een serieuze vraag, anders stelde ik hem niet. :)

Zal zodra dat venster weer komt op volgende drukken en kijken wat er dan gebeurd.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:16:
[...]

Windows 8 bestaat niet.
Er is windows 7 en IE8.

Als je het scherm niet weer terug wilt hebben moet je op volgende klikken. De vragen beantwoorden en je hebt er nooit meer last van.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Helaas zie ik dit topic niet echt een gewenste kant opgaan. Aan alle mensen die het nodig vinden om te reageren met denigrerende opmerkingen over de topicstarter; maak in het vervolg een topicreport en laat je reactie liever achterwege.

Aan de topicstarter; lees in het vervolg even wat beter wat er op diverse schermen staat; instellen is niet hetzelfde als installeren en 'windows 8' bestaat (nog) niet. Natuurlijk zijn dergelijke fouten geen groot probleem maar zoals je ziet levert het nogal wat rare reacties op. Voorkom dit in het vervolg door in ieder geval Policy: Alle regels die op het forum gelden even door te lezen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.