Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het nieuwe jaar is goed begonnen hier: mijn mobiel viel en nu krijg ik een wit scherm. Dit is de grootste ramp niet omdat ik op de 24ste een nieuwe mobiel mag uitkiezen, maar nu heb ik wel wat contacten en smsjes waar ik graag bij wil.

Weet iemand een manier om smsjes uit te lezen vanaf de computer? Mijn scherm werkt niet meer, maar verder is de functionaliteit nog oke van mijn mobiel.

Ik heb verschillende stukken software geprobeerd, maar deze werken niet met Win Mobile 6.5. Helaas. Ik wil ook zelf wel aan de slag en iets in elkaar programmeren, maar ik werk liever met een "out of the box" oplossing.

Heeft iemand een leuk idee en/of stukje software waarmee ik mijn smsjes kan downloaden naar mijn pc? Alvast bedankt!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:47
Heb je de contacten op de sim opgeslagen of op de telefoon zelf? Indien op de sim kan je het eventueel in een ander toestel proberen.

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11 22:57
Kan dat niet met de software van de fabriekant van de telefoon zelf? Deze werken normaliter vrij goed. Zo weet ik dat de backup/restore functie van Nokia goed werkt.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mymobiler om het scherm van je mobiel over te nemen in combinatie met MyPhone van Microsoft zelf?

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

spone schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 02:38:
Mymobiler om het scherm van je mobiel over te nemen in combinatie met MyPhone van Microsoft zelf?
Dit gaat naar alle waarschijnlijkheid heel goed werken. :)

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Verwijderd

Topicstarter
Jaaaaaaaaa :D Dat werkt perfect!!! Ik kan weer dingen aflezen :D Super bedankt! Was dit nooit tegengekomen. Ik zei gisteravond nog voor de grap "Er zal wel geen remote desktop hiervoor bestaan" .. mooi wel dus :)

Bedankt!

• lagefrequentie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-10 12:34
spone schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 02:38:
Deze werkt echt goed !!!
Pagina: 1