Toon posts:

AC Ryan Playon of Eminent EM7080

Pagina: 1
Acties:
  • 820 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo ongeveer alles over deze 2 gelezen en kom er niet uit wat nu de beste keus is. De AC Ryan heb ik zelf wat mee kunnen spelen en viel me erg tegen door het wel erg primitieve menu. De EM7080 ken ik alleen van papier.

Ik wil een van beide kopen maar kan niet beslissen m.n. omdat ik geen uitspringende plus- of minpunten zie.

Mensen met ervaring die meningen hebben? Ik lees ze graag.

Verwijderd

of de Playon nu DTS downmixing heeft weet ik niet. De 7080 heeft dit wel.
Beide kunnen Blu ray ISO's afspelen.
Menu van de 7080 bevalt mij wel.
De Playon zal (vermoed ik) beter verkocht zijn : misschien meer updates in de toekomst ?

De 7080 vond ik (voor mijn wensen) al prima zo uit de doos. Dat was met de Playon in het begin anders maar ja die is nu na updates ook ok.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:05
Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 20:06:
Ik heb zo ongeveer alles over deze 2 gelezen en kom er niet uit wat nu de beste keus is. De AC Ryan heb ik zelf wat mee kunnen spelen en viel me erg tegen door het wel erg primitieve menu. De EM7080 ken ik alleen van papier.

Ik wil een van beide kopen maar kan niet beslissen m.n. omdat ik geen uitspringende plus- of minpunten zie.

Mensen met ervaring die meningen hebben? Ik lees ze graag.
de 7080 is volgens mij qua menu redelijk overeenkomend. Ik heb zelf voor de AC Ryan gekozen omdat ik hem mooier vind uitzien. voor de rest zijn de verschillen volgens mij nihil.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-02 11:49

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Tweakers zijn in staat zelf keuzes te maken. Als je specifieke vragen hebt kune je uiteraard overal terecht, maar dit is niet de basis voor een TS die we op GoT willen zien.

Dit topic is gesloten.