Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Logboek programma

Pagina: 1
Acties:

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-11 10:21
Hoi!

Me zusje heeft het weer voor elkaar gekregen om een relatief nieuw virus op de pc te krijgen. Leuk! Houd je weer een avondje zoet..
Het is het standaard msn-doorstuur-link virus.. Nu heb ik al diverse processen uitgegooit, maar wil toch even zien waar het virus al z'n bestandjes neergooit..
Om dit te doen, wil ik de link die het virus doorstuurt gaan openen in een WinXP Vmware, en met een log programma kijken wat voor bestanden hij aanmaakt, mappen, register en welke bestanden hij bewerkt.

Alleen nu heb ik al eventjes gezocht op google naar een dergelijk programma, maar weet ik niet echt iets.. Is er gewoon een simpel programmatje die op de achtergrond draait en alles opslaat in een logfile o.i.d.?

Xaero

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

>> BV

Process Monitor is een nogal voor de hand liggende dan :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-11 10:21
Mm, nogal voordehand liggend.. De juiste zoekwoorden gebruiken is ook een vak apart... Even uitproberen :)