geen beeld bij hdmi aansluiting bij AVerTV CaptureHD

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 15:13
Vandaag mijn AVerTV CaptureHD binnen gekregen. aangesloten drivers allemaal mooi.

Alleen ik heb het apparaat aangeschaft om beeld en geluid van mijn 360/ps3 op te slaan op mijn pc. Nu heb ik een 360 pro met hdmi aansluiting. als ik het apparaat via hdmi aansluit krijg ik alleen geluid geen beeld. doe ik het via de kabel van MicroSoft(met al die tulp aansluitingen) dan kreeg ik beeld alleen kloppen de kleuren niet. Bij hdmi helemaal geen beeld. terwijl dat normaal op tv wel werkt. ps3 zelfde verhaa; via hmdi werkt het niet alleen geluid.

Wat heb ik geprobeerd?

via andere aansluiting. instellingen veranderd van het mediacenter programma AV mediacenter(pal settings)

linkje naar product(http://www.avermedia.com/...etail.aspx?Id=499&tab=FAQ)

alvast bedankt, en een gelukkig nieuwjaar alvast:P

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
een nieuwjaars schopje :)

via de instructie video gezien dat perze met de componenten ingang moet. alleen dan zit ik nog met het probleem dat beeld te groen is. niet de originele kleuren zou dat iets te maken hebben met de pal settings? of met de 360 settings?

update beeld is nu goed kan alleen maar tot 480p en geen 720P of hoger.

[ Voor 94% gewijzigd door stftweaker op 01-01-2010 21:14 ]

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
kick+update

Heb even zitten spelen met de aansluitingen, maar krijg beeld nog steeds niet groter ingesteld dan standaard 480P heb een filmpje gemaakt word nu geüpload op youtube) Heb zelfs mailtje gestuurd naar avermedia maar denk dat ik hier sneller een antwoord krijg. linkje komt zodra de video erop staat.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
kick+update

Heb nu geprobeerd met hdmi aan te sluiten en heb toch beeld gekregen. op zowel 1080I als 720P. Ging zelfs 10 minuten goed kon zowel spelen als opnemen van het beeld(allemaal met standaard bijgeleverde programma). Toen een filmpje opgenomen van +-7 min. Daarna uitgezet en sindsdien weer geen beeld. Heb toen mijn cpu snelheid op stock laten draaien Q6600. Toen dacht ik misschien is het wel een hitteprobleem? Dus hup al me fans op max laten draaien. Maar ook dat werkt niet. De settings staan nu op Pal_60.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
een update

opnieuw contact op gezocht met de makers. Heb ook de faq gezien en daarin geven ze aan dat het vaker voorkomt. de oplossingen die ze aanbieden allemaal al geprobeerd. begin nu toch wel zown beetje einde raad te zijn.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
kickje(a)

How are you doing?

Pagina: 1