All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Hier moet ik 2x op 'klassiek' klikken om daadwerkelijk van grafisch naar klassiek te gaan, maar bij mij blijven de producten staan.
Hangt volgens mij samen met het niet onthouden van je zoekopdracht bij omschakeling naar klassieke filters: [bug] Zoeken in PW met verfijnen categorie zoekwoord weg
Hangt volgens mij samen met het niet onthouden van je zoekopdracht bij omschakeling naar klassieke filters: [bug] Zoeken in PW met verfijnen categorie zoekwoord weg
Klik het linkje eens opnieuw aan, nadat je hebt omgeschakeld naar klassiek. Dan werkt het niet meer...
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dat komt omdat het klassieke filter domweg geen support heeft voor het dynamisch omzetten van de 'fragment' naar een ajax-request. Dat is ook het 'klassieke' gedrag (niet ajax-enabled), en dus feitelijk by design...
[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 31-12-2009 17:50 ]
Intentionally left blank