[bug] PW: gefilterde linkjes werken niet met klassiek filter

Pagina: 1
Acties:

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:18

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Bijvoorbeeld http://tweakers.net/price...1CAR0tYE0DObCgGy-wXR3_87w
Staat mijn filter op grafisch dan werkt het linkje prima, schakel ik om naar klassiek dan krijg ik een categorie-overzicht in plaats van slechts 3 producten.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hier moet ik 2x op 'klassiek' klikken om daadwerkelijk van grafisch naar klassiek te gaan, maar bij mij blijven de producten staan.

Hangt volgens mij samen met het niet onthouden van je zoekopdracht bij omschakeling naar klassieke filters: [bug] Zoeken in PW met verfijnen categorie zoekwoord weg

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:18

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Klik het linkje eens opnieuw aan, nadat je hebt omgeschakeld naar klassiek. Dan werkt het niet meer...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Even een 'lolwut' reactie. Inderdaad, na omgeschakeld te zijn naar de klassieke layout en de tab gesloten te hebben krijg ik een mooi productoverzicht voor m'n kiezen bij het opnieuw op het linkje klikken.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat komt omdat het klassieke filter domweg geen support heeft voor het dynamisch omzetten van de 'fragment' naar een ajax-request. Dat is ook het 'klassieke' gedrag (niet ajax-enabled), en dus feitelijk by design...

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 31-12-2009 17:50 ]

Intentionally left blank