Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan deze telefoon te kopen, maar bij de Bel Company zeiden ze tegen mij omdat het een Android toestel is, ook eindeloos online moet afsluiten omdat Android altijd in contact is met het internet. Dat lijkt me niet normaal, daroom vraag ik aan mensen die meer verstand hebben van Android, of het ook zo is. Als het wel waar is wil het dan zeggen dat mensen die geen internet gebruiken nooit een dergelijk toestel willen kopen. Ik ben wel van plan eindeloos online af te sluiten, maar in het buitenland kunnen kosten dan erg hoog zijn, als je altijd contact hebt met het internet. Ook A-GPS zou ik dan in het buitenland willen afsluiten en gewone GPS gebruiken, omdat A-GPS werkt met het internet en gewone GPS niet.
Alvast bedankt aan Android experts!!!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat betreft Android kun je terecht in Android Based Mobiles. Het internetverbruik is natuurlijk volledig afhankelijk van de programma's die je installeert. Mail automatisch laten ophalen, bijvoorbeeld, gaat vanzelf data slurpen. De meeste mensen zullen er dus een data-abonnement bij nemen.

In ieder geval, dit is verder een persoonlijke keuze, en dit is in het Android-forum al een aantal maal voorbijgekomen. Daarom doe ik dit topic op slot, en verplaats ik het niet.

Dit topic is gesloten.