• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:23

HollovVpo1nt

I like gadgets

Topicstarter
Hallo,

Ik heb in de Telfort handleiding gelezen dat tussentijds belminuten opvragen niet mogelijk is. Om precies te zijn staat er 'Het is bij Telfort nog niet mogelijk om tussentijds uw resterende belminuten op te vragen'. Het woorde 'nog' zet mij aan het denken. Ik heb gegoogled en dit probleem bestond ook in 2007 (posts op forums). Het is zowat 2010 en is Telfort uberhaupt van plan hier verandering in te brengen?

Dan is er 'oplossing'. Ik heb de minutentellen op mijn telfoon aangezet, maar hij telt alles bij elkaar op (seconden, minten etc.). Als ik bijvoorbeeld 1 minuut en 32 seconden bel, en daarna 3 minuten en 3 seconden, dan zou op mijn tellen 4 minuten en 36 seconden staan. Echter betaal je bij telfort niet per seconde, maar per minuut. In de voorbeeld zou ik volgens de rekenmethode van telfort uitkomen op 6 minuten (1.32 min = 2 min en 3.03 min = 4min). Of heb ik het mis? Ik heb een Telfort 300 abonnement.

Zijn er telfort gebruikers die een oplossing hebben hiervoor? Wat is jullie ervaring?

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Jouw manier is inderdaad voor 'simpele telefoons' te enige oplossing. Wellicht dat er voor Windows Mobile of Android apps zijn die het mogelijk maken om minuten naar boven af te ronden en op die manier een perfecte status kunnen weergeven, maar meer kun je er niet van maken. ;)

Telfort is niet voor niks zo goedkoop natuurlijk. :)

Goedkoop bellen via VoIP

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Topicstarter
MensionXL schreef op donderdag 31 december 2009 @ 15:29:
Jouw manier is inderdaad voor 'simpele telefoons' te enige oplossing. Wellicht dat er voor Windows Mobile of Android apps zijn die het mogelijk maken om minuten naar boven af te ronden en op die manier een perfecte status kunnen weergeven, maar meer kun je er niet van maken. ;)

Telfort is niet voor niks zo goedkoop natuurlijk. :)
Ik krijg binnenkort een HD2, hopelijk komt er daarvoor een app uit die dat mogelijk maakt

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:04
Met dit probleem zit ik dus sinds kort ook.
(Ik ben automatisch overgezet deze maand)

Ik had er laatst al wat op gevonden, maar misschien dat dit ook werkt:
http://www.mobiletopsoft.com/smartphone/download-kais-call-sms-mms-counter-1-2.html

- Windows Mobile
- Rond af op de seconde/10sec/minuut :)
- Instelbaar vanaf dag X in de maand :)
- Houdt aantal SMS berichten bij :)

(kost alleen iets.. Iemand die dit even wil/kan testen? :*)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Topicstarter
SmiGueL schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:02:
Met dit probleem zit ik dus sinds kort ook.
(Ik ben automatisch overgezet deze maand)

Ik had er laatst al wat op gevonden, maar misschien dat dit ook werkt:
http://www.mobiletopsoft.com/smartphone/download-kais-call-sms-mms-counter-1-2.html

- Windows Mobile
- Rond af op de seconde/10sec/minuut :)
- Instelbaar vanaf dag X in de maand :)
- Houdt aantal SMS berichten bij :)

(kost alleen iets.. Iemand die dit even wil/kan testen? :*)
Ik heb mijn telefoon nog niet, alleen ik heb dit linkje aangebonden gekregen in de HD2 topic.

http://members.casema.nl/rgschmidt/WM/Downloads/index.html

Schijnt hetzelfde te doen, maar deze is gratis :)