Toon posts:

twijfel gevalletje de o play enof de apacer al460

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik ga binnenkort mijn mediaplayer kopen,wegens budget ben ik aan het twijfel tussen de Asus O'play en de Apacer al460.
De reviews van de o'play kunnen doorslag gevend zijn,daar er geen reviews zijn over de al460.
Zijn er mensen hier die de Apacer in gebruik hebben ,en mijn vertellen wat ze er van vinden.

Met groet,
Pieter.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:24

Exirion

Gadgetfetisjist

De Apacer ken ik niet, maar Apacer is dan ook niet echt een merk dat zich tot nu toe veel met dit soort produkten heeft bezig gehouden. Van Asus heb ik al zeker 15 jaar dingen in huis, en Asus brengt zelfs na jaren nog BIOS/firmware updates uit. En de functionaliteit van zo'n speler valt of staat toch wel met de software support. Voor mij is dat een reden om voor een merk als Asus te kiezen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
De kogel is door de kerk.

Ik ben dus gegaan voor de Asus O!play,gelijk maar een firmware update gedaan naar 1.17(stock at 1.07)update naar 1.17 is gladjes vergaan.
Netwerk instellen was geen probleem,ben dus een tevreden user.Nu nog youtube kunnen streamen e.d :)