links niet aanklikbaar?

Pagina: 1
Acties:

• jellever
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-07 08:45
Hey tweakers,

Inmiddels is het gelukt met wat hulp van iemand om de layout in orde te maken maar nu zit ik met een ander vaag probleem. De links en form zijn niet aanklikbaar en reageren niet in IE8. in FF en opera werkt het weer wel. Ook lokaal op mijn pc in ie8 werkt het.. ik dacht aan een overlappende layer maar ik heb het gecontroleerd en ik heb niks gevonden. Hij staat momenteel hier:
http://www.bb.jellewebtools.nl/

Dus alleen als hij online staat in ie8 heb ik het probleem 8)7 Kan iemand mij hier even mee helpen?

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:57
Hier doet ie het wel in IE8 hoor :)
Ik mis alleen een submit knopje op je contact form

De pagina met je contact form is ook niet xhtml valid dus dat "valid"-plaatje staat een beetje raar :)

*edit* Zo bij nader inzien zijn er nog wel wat meer dingen in de source code waar ik mijn vraagtekens bij zet. Zo gebruik je een table om je bullet options onder elkaar te zetten. Netter zou, IMO, zijn om daar een unordered list van te maken.
Daarnaast vraag ik mij af waarom je met javascript de title van de pagina verandert aangezien je dat ook in je title tag in je header kan veranderen.

[ Voor 87% gewijzigd door Caelorum op 31-12-2009 14:24 ]

• jellever
???? bij mij echt niet. op alle computers hier.. wierd

dat over de titel is omdat ik de teksten in een db heb staan en de titel dan moet veranderen. Alle pagina's worden dus opgehaald uit de db, dus ook de paginatitel..

ah! dankjewel . de pagina met het contactformpje was ik vergeten..

En ik bedoel de link en zoek form in de linker kolom he. Op alle computers(allemaal ie8) hier kan ik daar niet klikken :?

[ Voor 90% gewijzigd door jellever op 31-12-2009 14:35 ]

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
In IE7 werkt het ook niet. Als ik de div 'kolomlinks' naar onder verplaats in de html, dan werkt het wel. kolomlinks float, deze is dus uit de normale flow. blijkbaar liggen de andere div's er inderdaad overheen in IE.

• jellever
ja maar als ik ze allemaal een z-index geef en die layer de hoogste waarde meegeef heb ik nog steeds hetzelfde probleem :(

• jellever
hmmm... pagina opnieuw in elkaar gezet en het werkt nu wel.. ? naja tis opgelost :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zie je nou over al het andere advies heen lezen, dus ik herhaal het nog maar eens: je HTML is semantisch een groot wrak en dat kun je veel beter opzetten voor betere SEO. Mooi Stockphoto-watermerk trouwens. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 22:28
Sloop alle tabellen er alsjeblieft uit! Je hebt ze niet nodig! En de lijntjes in je menu lopen niet lekker recht.
Ik neem aan dat die foto's tijdelijk zijn?!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 12:17
Grappig ook dat je een W3C-ref. link/label hebt, maar als je 'm laat validaten, dat hij toch nog 4 fouten geeft. Maar goed, er van uitgaande dat 't een project in ontwikkeling is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik hoop dat de TS inziet dat "W3 valid" niet inhoud dat je kunt html-en. De bron ziet er enorm rommelig uit namelijk. Mijn beperkte ervaring met niet werkende links zit vaak in een niet correct afgesloten tag.

offtopic:
lol @ watermerken in stockphotos
Pagina: 1