Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik ben momenteel bezig om een website op te zetten rondom mijn (antieke) minatuur auto's/vrachtwagens verzameling. Qua opbouw zou het bijna lijken op een webshop, maar dat is dus niet de bedoeling - het moet meer de mogelijkheid beiden voor een soort ruilhandel. Wel wil ik graag (vrij)eenvoudig alles kunnen onderverdelen in categorien en dat je als bezoeker kunt aangeven in welke items je geinteresseerd bent. Deze zouden kunnen komen in een soort "winkelmandje" waarbij je dan vervolgens je contactgegevens kunt achterlaten met oa info waarmee je zou willen ruilen. Eventueel kan het idee van winkelmandje achterwege blijven, dat je dan per item je interesse/contact gegevens kunt achterlaten.

Ik heb zelf een programmeer achtergrond - hoofdzakelijk C/C++ maar ik werk ook met .Net (C#) en ben zeer incidentieel wel met websites incluus scripting bezig. Dus ik ben niet vies van wat programmeerwerk, maar het moet niet te ingewikkeld worden of teveel tijd kosten want dit heb ik al amper.
Mijn idee is om iets op te gaan zetten op basis van Joomla of Drupal, maar er zijn zoveel (sub)modules beschikbaar, dat ik het overzicht kwijt ben en een beetje hoop dat jullie mij een winnende combinatie kunnen suggeren. Wellicht zelf iets anders dan de genoemde CMS systemen?

Om een klein idee te geven welke kant ik op zou willen (qua zoek/selectie), hierbij een paar voorbeelden.
WARNING.... ik zit in de vrachtwagen wereld dus dat zijn deze voorbeelden dan ook :)Alvast bedankt en ondertussen ben ik zelf bezig met aan het rondkijken voor modules...
Eize