Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• peterotten
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2020
Goedemiddag, vorige week heb ik een nokia E72 gekocht om de simpele reden dat ik html mail wil kunnen ontvangen. Na mijn exchange mail ingesteld te hebben en mail ontvangen te hebben bleek dat dit niet lukte. De handleiding er bij :( en volgens die handleiding zou in de algemene instellingen van de mail de optie moeten staan. Het enige probleem.....de optie staat wel in de handleiding maar niet in het toestel, daar mist ie gewoon.Dit geldt voor alle E72's met NL software. Dus ik de nokia care-line gebeld waar mij verteld wordt dat het doorgegeven wordt aan Finland en ik mij tot die tijd (waarschijnlijk tot de eerstvolgende update) maar moet redden. Ik zou het toestel om kunnen ruilen voor een ander type maar eigenlijk wil ik dat niet vanwege het qwerty toetsenbord icm monoblock.

Heeft iemand een idee cq trucje om dit op te lossen die ik (en nokia) over het hoofd zien?

Alvast bedankt

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
*weg* voor dit soort opmeringen hebben we topicreports uitgevonden

[ Voor 78% gewijzigd door pven op 02-01-2010 12:37 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Is een bug in de Exchange client in de E72 en is bekend. Binnenkort komt er een software update voor uit die dat moet oplossen. Iets met persmissies schijnt het :)

• peterotten
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2020
Maar hopen dat die update er snel komt dan en tot die tijd.....behelpen maar.

Bedankt

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic hoort in Non-Windows Based Mobiles & PDA's, ik verplaats het voor je. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||