Ik speel de beta ook nu.. de graphics zijn echt
super slecht.. alles max en nog ziet het eruit als een zeer verouderde game. De gameplay trailers etc. zien er super uit maar dan kom je daadwerkelijk in-game en is het allemaal maar niks.
Een shooter moet het vooral van grafische content hebben, unreal tournament 2004 zag er beter uit dan deze game, that's for sure. een 5 jaar oude game, ik ben echt teleurgesteld moet ik zeggen. De trailers etc allemaal zeer mooi, HDR, goed contrast, vibrance etc. Maaar de game zelf is .. ugh.
De gameplay ben ik nog even aan het kjiken, ik heb de tutorial doorspeelt en een aantal PvE missies gedaan. Wat me gelijk opviel is dat er aim assist is, in mindere mate misschien, maar het is er wel.
Dat het 3rd person is ligt me totaal nie, maar dat kan voorkeurs gebonden zijn.
De controls liggen me niet.. Stealth bijvoorbeeld ,moet je de muisknop inhouden om stealthed the blijven..
Ik heb liever -> Druk op X voor stealth, en nogmaals op X om uit stealth te gaan en in de tussentijd hou je je wapen equipped.
Maar hier is het of of, of je hebt jetpack aan, of stealth, of een gun, of melee weapon.. dat is best irritant.
Ik ga morgen nog maar eens proberen.
@namelek: in de Beta is alles instanced omdat de subscribed content nog niet beschikbaar is. Maar bij de subscribed content zit 1 grote speelwereld waar je vrijelijk kan world pvpen, niet instanced.
Kan je ook loot krijgen van bosses d.m.v. PvE? Of echt alleen materials/blueprints voor craften?
[
Voor 10% gewijzigd door
kaluro2 op 11-01-2010 09:36
]