[PC] Global Agenda

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://account.globalagendagame.com/garegister/images/header_preorder_teen.jpg

Iemand dit dit spel gaat spelen?
Hij is per 1 februari te spelen, op dit moment is er een beta gaande.
Je kunt al pre-orderen via steam.
Het spel kost grofweg 50 euro.
Maandelijks kun je subben, dit kost tussen de 8 á 15 euro (ligt eraan voor hoe lang je een verplichting aangaat)
Het betreft een MMOFPS, met zowel PVE als PVP.
Je kunt agencies vormen, en je vecht om territory et cetera.
Erg gaaf spel als je het mij vraagt!
http://globalagendagame.com/
Deze is ook wel erg leuk om te zien, betreft een 'no elves' trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=zLwUjyP-dkQ
8)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2009 12:57 ]

• Swindle
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09-2019
Lijkt mij een geweldige game. Heeft iemand toevallig toegang tot de beta?

Verwijderd

Topicstarter
Swindle schreef op donderdag 31 december 2009 @ 13:17:
Lijkt mij een geweldige game. Heeft iemand toevallig toegang tot de beta?
Ik nóg niet, in Januari wel :) (rechten krijg je bij een pre-order via steam)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2009 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook gepre-ordered voor beta access... Donderdag is het zover en kan ik het spel testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had hem ook gepreordered en speel nu een dag of 2 de Beta.
Beetje een SciFi guildwars alleen dan zonder solo content.
Grapics setting doet erg cartoony aan, maar de Unreal engine geeft het geheel toch nog een mooi uiterlijk.
Je kan het spel kopen en verder nooit meer betalen, je hebt dan alleen geen toegang tot de persistant Conquest mode. Deze laat gegroepeerde agencies (alliances) samen knokken tegen andere alliances om gebieds controle.
Hier kunnen ze dan weer een basis bouwen met dingen als mining facilities.
Je kan kiezen uit 4 classes en deze moeten samen werken in PvE missies (groepen van 4) en/of PvP missies (soms meerdere groepen van 4). Alles is instanced met uitzondering van de Conquest mode en de main hub.
Er zijn geen dice rolls, schieten en raken is een kwestie van wie het beste kan mikken/dekking zoeken.
Wel moet je al je skills vrijspelen door te levelen. De skills die je meekan nemen in een missie zijn beperkt , dus je bepaalt je loadout en gaan met die banaan.
Armor is zuiver cosmetisch al kan je wel de boel nog een beetje tweaken met armor (health en protection) en weapon (damage en healing output) mods. Deze kun je kopen voor ingame geld bij een vendor of craften.
Geld en craft spul (parts en blueprints) verkrijg je door missies te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik speel de beta ook nu.. de graphics zijn echt super slecht.. alles max en nog ziet het eruit als een zeer verouderde game. De gameplay trailers etc. zien er super uit maar dan kom je daadwerkelijk in-game en is het allemaal maar niks.

Een shooter moet het vooral van grafische content hebben, unreal tournament 2004 zag er beter uit dan deze game, that's for sure. een 5 jaar oude game, ik ben echt teleurgesteld moet ik zeggen. De trailers etc allemaal zeer mooi, HDR, goed contrast, vibrance etc. Maaar de game zelf is .. ugh.

De gameplay ben ik nog even aan het kjiken, ik heb de tutorial doorspeelt en een aantal PvE missies gedaan. Wat me gelijk opviel is dat er aim assist is, in mindere mate misschien, maar het is er wel.

Dat het 3rd person is ligt me totaal nie, maar dat kan voorkeurs gebonden zijn.
De controls liggen me niet.. Stealth bijvoorbeeld ,moet je de muisknop inhouden om stealthed the blijven..
Ik heb liever -> Druk op X voor stealth, en nogmaals op X om uit stealth te gaan en in de tussentijd hou je je wapen equipped.

Maar hier is het of of, of je hebt jetpack aan, of stealth, of een gun, of melee weapon.. dat is best irritant.

Ik ga morgen nog maar eens proberen.

@namelek: in de Beta is alles instanced omdat de subscribed content nog niet beschikbaar is. Maar bij de subscribed content zit 1 grote speelwereld waar je vrijelijk kan world pvpen, niet instanced.

Kan je ook loot krijgen van bosses d.m.v. PvE? Of echt alleen materials/blueprints voor craften?

[ Voor 10% gewijzigd door kaluro2 op 11-01-2010 09:36 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 01:02:
...
@namelek: in de Beta is alles instanced omdat de subscribed content nog niet beschikbaar is. Maar bij de subscribed content zit 1 grote speelwereld waar je vrijelijk kan world pvpen, niet instanced.

Kan je ook loot krijgen van bosses d.m.v. PvE? Of echt alleen materials/blueprints voor craften?
1st : het is namelAk draai het maar eens om ;)

Graphics moet je idd even aan wennen, maar het is net als bij WoW , eenmaal eraan gewend is het toch best mooi, vooral het detail van de characters en hun armor en wat je er zelf aan kan veranderen.

Dat alleen de main hub en de subscriber content persistant is zei ikzelf ook al.
Om antwoord te geven op je vraag ; Nee alleen blueprints en craft materialen. Wapens unlock je vanzelf en zijn dus gratis net als het herschikken van je skill points. Armor kan je kopen , maar is dus puur voor de looks, er zitten geen stats op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Net als Fallout is dit meer een RPG dan een shooter. Shooters blijft vooral voor de first-person shooters, dus dit gaat even naar Role-Playing Games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik twijfel hierover.
'k Heb ook een tijdje Planetside gedaan. Dat is ook een MMOFPS. Daar doet het me wel enigszins aan denken. Daar ben ik echter mee gestopt, omdat ik heel ver achter liep. Dit begint net een week. Ideaal.

• Hoe zit het met de "openingstijden". Die zijn gebaseerd op USA East, van 1pm tot 1am. Hoe valt dat hier?
• Bij de beta heb je ook toegang tot het MMO gedeelte zoals ik het begrijp he?

Tot slot lees ik op het forum nog wat gewhine dat er bugs inzitten. Nu is dat natuurlijk logisch bij een beta, maar hoe erg is het? Ze zitten immers nog maar 3 weken voor live...?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 00:31:
• Hoe zit het met de "openingstijden". Die zijn gebaseerd op USA East, van 1pm tot 1am. Hoe valt dat hier?
• Bij de beta heb je ook toegang tot het MMO gedeelte zoals ik het begrijp he?
Op dit moment zijn de servers 24/7 open (ondanks dat er gezegd was dat we maar 12uur per dag konden testen. Reden hiervoor kan zijn het testen voor Conquest op het moment (zijn een paar bugs die er zo goed als uit gehaald zijn). Op dit moment heb je volledige toegang tot alles (dus ook voor het sub gedeelte)
PromWarMachine schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 00:31:
Tot slot lees ik op het forum nog wat gewhine dat er bugs inzitten. Nu is dat natuurlijk logisch bij een beta, maar hoe erg is het? Ze zitten immers nog maar 3 weken voor live...?
De bugs die er zijn zijn voor Conquest, die word nu gestress test en dan heb je idd wat kinderziektes, dit is een onderdeel en hoort erbij. Als ik kijk naar de gewone gameplay (pve en pvp) dan loopt alles zeer soepel en zijn er geen problemen. Het is een zeer verfrissend spel, zeer snel en zeer action based.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Ik heb het spel ook gepre-ordered, en zit dus ook in de beta. Maar ik mis een verhaallijn. Weet iemand of de pve missies het enige pve luik vormen? Ik ben namelijk geen pvp speler, en ik heb geen zin om constant dezelfde pve missies uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattderi schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:00:
Ik heb het spel ook gepre-ordered, en zit dus ook in de beta. Maar ik mis een verhaallijn. Weet iemand of de pve missies het enige pve luik vormen? Ik ben namelijk geen pvp speler, en ik heb geen zin om constant dezelfde pve missies uit te voeren.
het spel is gebaseerd op pvp en niet op pve (de core was ook pvp en daarna pve) ben dus bang dat de pve missies de enige zijn die je kan doen (kan op een later tijdstip verandering in komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

mattderi schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:00:
Heb je de tutorial gespeeld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
kaluro2 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 01:02:
Een shooter moet het vooral van grafische content hebben,
Hierna stopte ik met lezen.

Jij hebt zeker te weten nog nooit en te nimmer competatief een FPS gedaan....

Er is werkelijk niemand ter wereld die in een FPS loopt te miepen over Graphics.

Hoe meer Frames per second, hoe beter. Als je de meeste filmpjes bekijkt van diverse toernooien van Quake en andere competatieve FPS dan zul je in allemaal zien dat de textures uitgeschakeld zijn, de chars allemaal 1 kleur hebben en er gewoonweg niet uit zien.

Even een voorbeeld, Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/5416/shot0000.png

Zo speel je een shooter.

[ Voor 8% gewijzigd door ActualFantasy op 12-01-2010 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

ActualFantasy schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:38:
[...]

Hierna stopte ik met lezen.

Jij hebt zeker te weten nog nooit en te nimmer competatief een FPS gedaan....

Er is werkelijk niemand ter wereld die in een FPS loopt te miepen over Graphics.

Hoe meer Frames per second, hoe beter. Als je de meeste filmpjes bekijkt van diverse toernooien van Quake en andere competatieve FPS dan zul je in allemaal zien dat de textures uitgeschakeld zijn, de chars allemaal 1 kleur hebben en er gewoonweg niet uit zien.

Even een voorbeeld, [afbeelding]

Zo speel je een shooter.
Ik heb het over teamplay shooters, PvE of niet.
MMO's moeten het sowieso veel van grafische content en immersie hebben.
Dit is geen competitieve shooter, dit is een MMO shooter.. waarbij de helft PvE is om je gear uiteindelijk te verbeteren. PvE met die matte graphics van jou? überhaupt die graphics op een fun MMO game? Dit is geen quake 3 of UT of wat dan ook die je echt competitief speelt, dit is een mmorpg voor de "gezellligheid" om het zo maar te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Heeft iemand ook een mening over of het spel ook daadwerkelijk leuk is? Graphics boeien mij helemaal niet, zolang het een leuk spel is wat lekker wegspeeld.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:56:
[...]

Ik heb het over teamplay shooters, PvE of niet.
MMO's moeten het sowieso veel van grafische content en immersie hebben.
Dit is geen competitieve shooter, dit is een MMO shooter.. waarbij de helft PvE is om je gear uiteindelijk te verbeteren. PvE met die matte graphics van jou? überhaupt die graphics op een fun MMO game? Dit is geen quake 3 of UT of wat dan ook die je echt competitief speelt, dit is een mmorpg voor de "gezellligheid" om het zo maar te zeggen.
*zucht*

lees eerst de game omschrijving etc wat je kan. enige gear die je kan krijgen zijn implants en die kan je kopen. Er is geen gear grind in GA.

Het competive spel van GA begint op lvl 30 met de conquest etc, hierbij komt teamplay, coordinatie etc van pas met een Strikeforce. Ook zal je uiteindelijk dingen kunnen maken voor de Conquest.
pica schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:07:
Heeft iemand ook een mening over of het spel ook daadwerkelijk leuk is? Graphics boeien mij helemaal niet, zolang het een leuk spel is wat lekker wegspeeld.
Yup, Ik speel het in de CBT op het moment, en het speelt zeer lekker weg, korte matches die zeer snel gaan, als je in een team speelt kan je makkelijk alles coordineren. de ingebouwde voicechat werkt zeer goed en Hi-Rez is bezig met zeer veel dingen uit te breiden.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:08:
[...]

*zucht*

lees eerst de game omschrijving etc wat je kan. enige gear die je kan krijgen zijn implants en die kan je kopen. Er is geen gear grind in GA.

Het competive spel van GA begint op lvl 30 met de conquest etc, hierbij komt teamplay, coordinatie etc van pas met een Strikeforce. Ook zal je uiteindelijk dingen kunnen maken voor de Conquest.
Blueprints + materials zijn puur en alleen te verkrijgen door middel van pve.
en ik speel de game zelf, dus waarom omschrijvingen lezen ? :>

[ Voor 5% gewijzigd door kaluro2 op 12-01-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:09:
[...]

Blueprints + materials zijn puur en alleen te verkrijgen door middel van pve.
en je kan ze ook gewoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:12:
[...]

en je kan ze ook gewoon kopen.
Zijn er shops die al de benodigde materials en blueprints verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:14:
[...]

Zijn er shops die de materials en blueprints verkopen?
Auctionhouse heeft ze. En je kan gewoon groen, blue en epic implants kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:14:
[...]

Auctionhouse heeft ze. En je kan gewoon groen, blue en epic implants kopen
Auction house.. via andere spelers; oftewel moet er toch PvE gedaan worden om blueprints/items te bemachtigen, en ik kan me indenken dat de vraag zeer groot gaat zijn en dat niet veel mensen zomaar die dingen gaan auctionen.

Als niemand PvE doet = niemand heeft blueprints, ook auction house niet.

En de aantallen materials die benodigd zijn, zijn zo uberveel dat het aanbod om het auction house zeer laag gaat zijn omdat iedereen eraan vasthoudt alsof zijn/haar leven ervanaf hangt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:16:
[...]

Auction house.. via andere spelers; oftewel moet er toch PvE gedaan worden om blueprints/items te bemachtigen, en ik kan me indenken dat de vraag zeer groot gaat zijn en dat niet veel mensen zomaar die dingen gaan auctionen.

Als niemand PvE doet = niemand heeft blueprints, ook auction house niet.

En de aantallen materials die benodigd zijn, zijn zo uberveel dat het aanbod om het auction house zeer laag gaat zijn omdat iedereen eraan vasthoudt alsof zijn/haar leven ervanaf hangt. 8)7
als je negatief wilt zijn kan je altijd wel wat vinden ;) Maar ik zou zeggen, ga rustig terug naar Aion. Dat is meer jouw spel gezien je defending op aionsource.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:18:
[...]

als je negatief wilt zijn kan je altijd wel wat vinden ;) Maar ik zou zeggen, ga rustig terug naar Aion. Dat is meer jouw spel gezien je defending op aionsource.com.
Negatief? wat is er negatief aan wat ik gezegd heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:23:
[...]

Negatief? wat is er negatief aan wat ik gezegd heb?
Ik zou al je posts eens terug lezen en kijken naar wat je gezegd hebt, je eerste post in deze thread was al negatief over de graphics.

Maar, ik laat het hierbij, heb geen zin om een flamewar te starten in thread die op dit moment informatief moet zijn voor een spel die zijn eigen niche van spelers gaat krijgen die het wel goed vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:25:
[...]

Ik zou al je posts eens terug lezen en kijken naar wat je gezegd hebt, je eerste post in deze thread was al negatief over de graphics.

Maar, ik laat het hierbij, heb geen zin om een flamewar te starten in thread die op dit moment informatief moet zijn voor een spel die zijn eigen niche van spelers gaat krijgen die het wel goed vinden.
Meer in de zin van.. de gameplay trailers ( waarbij je toch wel mag verwachten dat het in-game footage is) zag er grafisch gezien zeer veelbelovend uit.. en dan kom je in-game en vraag je je af waar al die grafische pracht heen is. Dubbel checken of je settings niet op low staan, maar nee ze staan toch op max.

Daar doelde ik meer op :) Graphics op zich kunnen wel na wat PvP gespeeld te hebben, de PvE viel wat tegen (die robotjes en kale omgevingen) Maar PvP is niet al te slecht.

en ik raak nu eindelijk wat gewend aan het hotkey systeem :+ .. gister level 10 geworden, vandaag nog maar eens wat spelen.

Ik speel een melee/sniper recon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je raakt er aan gewend en voor een FPS speelt het heel snel, ondanks dat we gebruik maken van de US servers en geen EU servers. Ook vind ik het super dat het 1 wereld is waar iedereen speelt.

Hi-Rez is ook al bezig om Conquest uit te breiden.

Ik speel een sniper recon. Jester, Sniper recon

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Vandaag heeft mijn nieuwsgierigheid het gewonnen en heb ik het spel preorderd. Het is jammer dat m'n PC het niet bepaald goed trekt. Zal wel komen door m'n geheugen en zeer oude OS. Draait al 1,5 jaar denk ik. Specs onderin.

Aangezien Conquest vanavond down was, heb ik alleen even geproefd, als Assault, aan de andere wereld. Heb 4 PvE missies gedaan die nu al saai lijken te zijn en 5x PvP. Je hebt niet echt veel kans bij PvP als level 7, omdat je niet genoeg damage doet. Waarschijnlijk begint PvP pas op level 30, als je alle wapens hebt. Je survivability is wel vrij aardig. Je kunt al vrij snel een redelijk sterk schild gebruiken als ability. Ook heb je natuurlijk je jetpack.

Het speelt best lekker weg. Het is een vernieuwende shootervariant die inderdaad wel wat lijkt op Planetside. Erg behulpzaam is de community tot dusver nog niet. Misschien zijn ze te druk met testen?

'k Heb nog wel een paar vragen:
• "AvA" is een andere term voor Conquest?
• Wanneer krijg je extra device points? (heb er nu 15)
• Waarom kan ik op level 7 nog maar 1 skillpoint plaatsen in de tree? Doe ik iets niet goed?
• Is het verstandig loot te bewaren of te verkopen?
• Ik wil graag crafting gaan doen. Zijn die random items daarvoor?
• Klopt het dat ik bij een vendor pas zie hoeveel geld ik voor mijn zooi krijg, als ik het al verkocht heb?
• Klopt het dat, als je een stack hebt van 3 items, je ze niet per stuk kunt verkopen?

Specs: C2D 6750 2.66Ghz, Nvidia 8800GTX 768MB, 2x1GB DDR2 geheugen en Windows XP SP2, 32 bits. De nieuwste Nvidia drivers werkte niet. Heb nu 185.85 draaien.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• "AvA" is een andere term voor Conquest?
Ja

• Wanneer krijg je extra device points? (heb er nu 15)
15 Device points is max, dit is om je te laten denken over wat mee te nemen

• Waarom kan ik op level 7 nog maar 1 skillpoint plaatsen in de tree? Doe ik iets niet goed?
Skillpoints krijg je als je omhoog gaat in lvl, op lvl 30 heb je 11 skillpoints max

• Is het verstandig loot te bewaren of te verkopen?
Als je loot bedoelt uit PvE missions, ja om te houden, deze zijn nodig voor de crafting

• Ik wil graag crafting gaan doen. Zijn die random items daarvoor?
Zie antwoord hierboven

• Klopt het dat ik bij een vendor pas zie hoeveel geld ik voor mijn zooi krijg, als ik het al verkocht heb?
Als je in de Dome zit dan in de rechterhoek heb je een klein schermpje met xp tot lvl, welk lvl en hoeveel credits je hebt

• Klopt het dat, als je een stack hebt van 3 items, je ze niet per stuk kunt verkopen?
Correct, gaat aangepast worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

PromWarMachine schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 00:08:

Dit vraag ik mezelf ook af ja, nergens heb ik een waarde van items kunnen vinden, dus ik moet het eerst verkopen en daarna het verschil in geld omrekenen in itemwaarde.

En ik zat juist met het probleem dat ik alleen alles per stuk kon verkopen, in plaats van hele stacks tegelijk.. Of lag ik gewoon te slapen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:00:
[...]En ik zat juist met het probleem dat ik alleen alles per stuk kon verkopen, in plaats van hele stacks tegelijk.. Of lag ik gewoon te slapen? :P
zie mijn antwoorden :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Correct, gaat aangepast worden
^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat ook aangepast worden, ze hebben vandaag een patch losgelaten en ik geloof dat dat er in verwerkt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze game is toch vooral gericht op competitieve gameplay. Ook is de community (IMHO) niet echt van de sociale kant. De PvE content beviel me ensich wel maar was wel wat magertjes qua kwantiteit. Ook is er van persistente PvE content geen sprake (geen exploratie mogenlijk, alles bestaat uit korte instanced brokken) . Voor een MMO speelt het inderdaad lekker snel, maar aangezien ik meer een coöperatieve speler ben dan een competitieve , heb ik besloten dat het niet een game was voor mij.
Heb mijn pre-order bij steam gecanceld, uitgelegd dat na het spelen van de beta bleek dat het spel niet is wat ik ervan verwachte en (binnen een dag) netjes van steam mijn geld teruggestort gekregen !
Applaus voor steam's customer service.

edit :
TheZeroorez schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:31:
Net als Fallout is dit meer een RPG dan een shooter. Shooters blijft vooral voor de first-person shooters, dus dit gaat even naar Role-Playing Games :)
Dit is toch echt meer een shooter dan een RPG naar mijn mening, maar goed ben geen moderator hier ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

:? zit nu echt te kijken... wel of niet... wel of niet...

Hmmm zal er nog maar een paar nachtjes over slapen...

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

sHELL schreef op zondag 17 januari 2010 @ 03:08:
;)

[ Voor 12% gewijzigd door kaluro2 op 19-01-2010 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dat jij dus inmiddels over bent naar GA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 08:54:
[...]

ik zie dat jij dus inmiddels over bent naar GA :P
Mwah, niet zo tijdconsumerend als mijn oude 'liefde' :P(heb tijdtekort komende tijd) en het speelt lekker weg..

enig idee trouwens op welk level EMP bombs beschikbaar worden? Dat lijkt me wel echt een boost in performance van mijn recon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Recon
01 Melee
02 Rifle
03 Bionics
04 Sprint Stealth, Fire Bomb
05 Mines
06 Skill Point
07 Sniper Rifle
08 Skill Point
09 Decoy
10 Skill Point
11 Sealed Systems
12 Skill Point
13 Ranged Stim
14 Skill Point
15 Visual Scanner
16 Skill Point
17 EMP Bomb
18 Skill Point
19 Spring Stealth
20 Skill Point
21 Melee Stim
22 Skill Point
23 Scorpia Sniper
24 Skill Point
25 Sticky Mines
26 Skill Point
27 Graviton Bomb
28 Skill Point
29 Venom Bomb
30 Skill Point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Nice thanks! Krijg je na level 30 überhaupt nog ie.....nee wacht, 30 is de cap tijdens de beta is 't niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:09:
Nice thanks! Krijg je na level 30 überhaupt nog ie.....nee wacht, 30 is de cap tijdens de beta is 't niet?
30 is cap voor skills, max lvl gaat 50 worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
sHELL schreef op zondag 17 januari 2010 @ 03:08:

Hmmm zal er nog maar een paar nachtjes over slapen...
Yep, zit ook gigantisch te twijfelen of ik hem nou ga preorderen of niet :P . Even wat reviews afwachten denk ik, spel is toch al over een week of 2 uit.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat ook erg te twijfelen, maar kon het niet laten nog geen moment spijt van gehad. Tis gewoon Teamfortres, Tribes, met rpg elementen :P

Hoop alleen dat er wel meer maps verschijnen want begint wel saai te worden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:42:
Ik zat ook erg te twijfelen, maar kon het niet laten nog geen moment spijt van gehad. Tis gewoon Teamfortres, Tribes, met rpg elementen :P

Hoop alleen dat er wel meer maps verschijnen want begint wel saai te worden zo.
Het voelt wel wat primitiever dan TF.. het voelt alsof je niet echt in control bent van je character en dat alles min of meer " statisch " is.. ik weet niet, ik ben nu level 17 en dat is me non stop een punt van ergenis geweest.

En het voelt alsof slechtere spelers te veel "mogelijkheden" hebben en an sich nog te makkelijk kunnen winnen tegenover de betere spelers, te veel weapon damage maybe, ik weet het niet. iets voelt er niet goed.

maar los daar van vermaak ik me prima. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ik ben van plan een 4 pack aan te schaffen, maar kan geen 4e persoon vinden, iemand interesse? Plant hier een link naar je steampage en ik add je en dan roggelen we het wiel.

1st come 1 serve natuurlijk.
/edit
Okay, hij is weg

[ Voor 5% gewijzigd door pica op 22-01-2010 17:36 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

1 februari gaat de game uit beta fase en gaat hij officieel online, right?
En worden beta karakters verwijderd? enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 08:59:
1 februari gaat de game uit beta fase en gaat hij officieel online, right?
En worden beta karakters verwijderd? enig idee?
ja, pre-order is morgen vanaf 9uur
beta characters zijn inmiddels verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:31:
[...]

ja, pre-order is morgen vanaf 9uur
beta characters zijn inmiddels verwijderd
Oh headstart? Beter.. dan zie je mij vanaf morgen 9u mijn computer knuffelen. :+ ...heel de nacht..en weekend.. en.. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:04:
[...]

Oh headstart? Beter.. dan zie je mij vanaf morgen 9u mijn computer knuffelen. :+ ...heel de nacht..en weekend.. en.. etc.
je kan maar lvl'en tot 10 en de servers zijn (voor zover ik weet) maar een beperkte tijd open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:17:
[...]

je kan maar lvl'en tot 10 en de servers zijn (voor zover ik weet) maar een beperkte tijd open
Ahh damnit :P naja 10 is toch nog iets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:25:
[...]

Ahh damnit :P naja 10 is toch nog iets!
8 chars naar 10 lvl'en via PvE, mats naar main sturen, tax voor agency op 100% zetten en op dinsdag hex wars \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels zijn de server alweer open :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 21:03:
Inmiddels zijn de server alweer open :D
en weer down, tot vanavond 1800CET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Ik heb ook Global Agenda maar gekocht zonder enige weet van hoe het gaat werken op mijn pc.. geen beta gespeeld.
Maar het zag er wel leuk uit aan de filmpjes en alles te zien.
Ik heb zojuist de miskoop genaamd star trek online achter de rug.. jeetje wat een pauper game.. dus hopelijk dat dit wat beter is. :)
Nu aan het downloaden... zZzZz.. en weet iemand hoe ik dat conquest kan betalen zonder een creditcard.. dus paypall ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Ben ook maar overstag gegaan, Planetside had een aardige indruk bij me achter gelaten, dus dit moet ook wel goed zijn.

Niet dus.... het is leuk geprobeerd, maar de mmo en crafting onderdelen zijn gewoon TE geforceerd er in gedrukt. Beetje scrapmetal lopen scoren tijdens een PvE missie (niks anders dropt, had het tijdens de eerste paar missies niet eens door dat je die rotzooi krijgt) waar mee je upgrades kunt craften. Ik dacht dat Aion een craft grind had, maar dit is gewoon niet leuk meer. Naar mijn mening is de crafting gewoon weg ingedrukt zonder enige inspiratie.

(op merking die het nog zuurder maakt, de upgrades die je craft kunnen kapot gaan. Deze zijn op dit moment stomweg NIET te repareren |:( )

De PvE is wel aardig, beetje herhaling maar de timer en bonus objective maken het wel leuk om het vaak opnieuw te proberen. En het kan af en toe best wel lastig zijn.

PvP goed te doen en als je snel wil levelen de beste manier.

Als een FPS game, goed te doen. Leuke en frise gameplay.

Het extra gezeur er bij, zoals de verschrikelijk ontworpen dome lobby en het inspiratie loze craft systeem hadden van mij weg gelaten mogen worden.

[ Voor 6% gewijzigd door sHELL op 08-02-2010 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de upgrades gaan wss deze week een repair funktie krijgen (niet zeker of het deze week word maar iig deze maand, ook gaat er een nieuwe content patch komen.

Craften had idd wel beter gekund (gezien het feit dat de scraps zeer rare zijn (je hebt er 400 nodig om 1 van je skills naar 100 te krijgen).

Voor de rest ben ik meer met AvA bezig en dan de random pvp en de politics die er bij komen kiken. Zie de Echelon AvA map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Nou ik heb het erg naar me zin in dit spel, het gaat me toch meer om de PvP dan om de missies zelf.
En het is uitermate goed gebalanceerd alleen zit je soms met wat domme mensen in je team maar dat maakt niet uit.
Op dit moment heb ik zojuist een nieuwe agency aangemaakt omdat ik geen leuke kon vinden, de naam is EU en als je wilt joinen moet je me maar een berichtje ingame sturen op Fluffle. Het is dus geen Nederlandse Agency omdat daar te weinig mensen voor zijn.
Ik hoop later toch AvA te kunnen doen met deze agency! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Na een weekje spelen ben ik er wel achter gekomen je echt een agency in een alliance moet joinen om leuke dingen van de grond te krijgen. Als je eenmaal in een striketeam achter hex blokjes aan zit krijgt de game een leuke diepgang :)

---update---

Lijkt wel of ze m'n gedachten kunnen lezen

http://forum.globalagenda...97&start=0&st=0&sk=t&sd=a

O-)

[ Voor 25% gewijzigd door sHELL op 18-02-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Van het weekend toch maar eens aangeschaft! was maar 15 euro en geen maandelijkse kosten dus leek me leuk om dit naast mijn MMOs te spelen als afwisseling.....

tot nu toe erg leuk...

Spelen mensen hier het nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup speel het wel regelmatig (op het mometn alleen ff te druk hopelijk dat ik nog ergens tidj heb adners volgende week weer) Nafraq is ook mijn char in GA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 10:26
Ben enkele dagen geleden met veel van mijn EvE online corp. overgestapt op Global Agenda. Eigenlijk meer voor afwisseling want EvE blijven we ook af en toe nog spelen.

Atm level 26 en vindt het nog steeds erg leuk. Ze hebben nu ook een recruit-a-buddy systeem ingesteld dus als iemand de game met 30% korting wil kopen, laat het maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand trouwens al een Agency?? en hebben deze nog baat bij een extra Recon lvl 27 (vanaaf lvl 28 en misschien ook wel 29) tiss denk ik wel tijd voor agency....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megatronic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik heb nog korting codes voor 50% korting, iemand interesse? DM me (gratis uiteraard)

[ Voor 12% gewijzigd door megatronic op 20-01-2011 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Op steam is het spel maar 9 euro. Ik heb het gisteren gekocht, en heb meteen een exemplaar voor m'n broertje gekocht. Tot nu toe vindt ik het een erg vermakelijk spel. Zeker voor die prijs. Als ik geweten had dat het zo'n leuk spel was had ik er ook best de volle prijs voor willen betalen die ze in het begin vroegen. Van alle reviews kreeg ik het idee dat het een soort arena game was, waar je ook nog eens maandelijks voor moest betalen. Maar het blijkt eerder een soort Borderlands te zijn in mmo vorm. Ik begrijp echt niet waarom al die reviews zo negatief waren over dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k3vil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 12:16

k3vil

da ']['err0rific

FYI:
Er is een nederlandse agency "Nederland", wij doen ook AvA en spelen op de europese maps. Wil je bij de agency, dan zul je dat moeten doen via de agency center, die kun je vinden in dome city.

[ Voor 35% gewijzigd door k3vil op 18-03-2011 16:03 . Reden: more info ]

"Linux is like a wigwam. No windows, no gates, apache inside."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Even een klein schopje, ik ontving gister een nieuwsbrief van Global Agenda, waarin ze aangaven dat het spel Free 2 Play word in April. Bepaalde functies zullen free members niet krijgen (zoals het Auction House syteem als ik het goed begreep), maar betaalde leden of mensen die het spel al hebben gekocht,krijgen een soort elite status. Ze levelen wat sneller, krijgen items wat sneller, etc. Maar hebben verder geen oneerlijk voordeel tegenover niet betalende leden.

Ik denk zeker dat ik hem dan eens ga proberen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik heb hem vandaag gekocht voor 8 euro, volledige game sinds die F2P is. Zo is even proberen heb nog nooit gespeeld maar voor 8 euro leek het me leuk genoeg is te doen. Mensen nog tips hier? Newb guilds waar ik bij kan totdat ik Proeliteubertier25epicnessgear heb?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik ben nu lvl 20. Wat moet ik doen?
HOe level ik het snelst? Pvp?

En wat is AvA? je vechten op de wereld map om territory, maar kan iemand het wat verder toelichten? Ook zoek ik een guild die me wat opweg kan helpen(je levelt een stuk sneller dan) want dit spel moet het het niet van lower level play hebben(in Warhammer online zijn de lagere tiers echt hilarisch bv.)

Overigens Speel ik een Assault, ga mischien nog een medic fixen of robotics. Recons moeten dood(alle stealth classes willekeurig voor de MMO zijn echt een mongeaulen magneet). Ik heb de indruk dat ik als assault erg effectief ben, tijdens de PvE missies sterf ik niet en ik kan vrij goed tanken. Laatste een instance gedaan ik was met 5 levels verschil het laagste en de enige die niet stierf en het meest damage deed(zoals gezegd stealth is waardeloos ;-) ).

[ Voor 38% gewijzigd door Postius op 20-04-2011 11:33 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:57
ik speel het nu ook, ben inmiddels level 24 maar heb volgens mij alle missies wel gedaan bij de NPC's.
De lol begint nu snel te verdwijnen, aangezien die medium en high security missies wel leuk zijn maar niet om non-stop te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik heb hem ook maar even gedownload.
Ik had verwacht een levend topic te vinden aangezien het spel nu free2play is?
Ik las over de clan "Nederland". Is die nog een beetje actief?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Mwa, ik heb het even gespeeld, maar ik kan me vinden in veel klachten die gepost zijn.

Het spel is een enorme grind, zowel in level als in items. Het lijk alsof ze dachten, laten we ook een craftsysteem er in doen, maar niet goed na hadden gedacht over hoe ze dat hadden willen doen. 4 Classes is ook erg weinig, en zeker nu kort geleden TF2 F2P is gegaan, denk ik dat die veel meer aanhang gaat krijgen dan Global Agenda. De PvE missions zijn leuk, maar erg beperkt. Zeker de "scout" class van dit spel is erg ongebalanceerd in een negatieve manier. De poppetjes zien er wel erg gaaf uit met de verschillende armours, maar daar is alles mee gezegd. Ik ben er verveeld mee geraakt, en ik ben andere games gaan spelen.

-

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
vandaag dit spel gedownload en geinstalleerd. Ben begonnen met een scout en toen een medic. Spel bevalt me tot nog toe wel goed. Alleen weinig te merken nog van cooperatieve gameplay.
Nu ken ik verder ook niemand die dit spel speelt, dus ik denk dat het nog wel een tijdje solo spelen wordt.

Kijken hoe lang ik het vol hou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ hexta
Nederland bestaat volgens mij niet meer. DD (double dutch) is er wel, vrij veel leden dacht ik.

@ nazanir
grind? je bent zo level 30 en dan ben je klaar. de overige levels zijn niet echt nodig, je kan wel een aantal speciale items kopen vanaf hogere levels, maar zijn geen deal breakers als je ze niet hebt.
op een gratis account zal het wat langer duren. maar voor 15 euro ben je elite agent. is de koop wel waard.

zelf heb ik dit spel al sinds de launch, en is naar mijn smaak veel leuker dan traditionele MMO's. was wel een beetje zat van die eeuwige dwarves/elves/orcs. dit is gewoon een lekker action packed game waarin skill daadwerklijk telt, en niet kan worden ondergesneeuwd door gear/loot.
ik raad hem iedereen van harte aan. verwacht geen gepoetst spel ala WoW. zie het als een crossover van Team fortress 2 (monday night combat komt nog zelfs iets dichterbij, maar is niet echt bekend) en gears of war. maar dan met jetpacks.
daarbij is het zeer gebalanceerd, mensen die anders beweren hebben echt geen gelijk. maar als je niet zo goed bent krijg je wellicht die indruk.

ook leuk: er is maar 1 server. je speelt dus werkelijk met allerlei lui over de hele wereld. van maf pratende indiers, tot een stonede canaddezen en niet engels sprekende italianen. erg leuk.

voor in game tips of wat dan ook. mijn nick is Cubix

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2011 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 08:42
Zijn er nog tweakers die dit spelen?
Nog beetje veel volk in algemeen in het spel?
Ik leer het nu pas kennen en ik wil het wel proberen.
Pagina: 1